خانوما شیشم بهداشت بودم بهم گفت دور سر دختر دوماهم کوچیکه گفت بیستم برم برای اندازه گیری مجدد
من اولین قطره ای که بهداشت داد قطره آ د بود اونو مرتب دادم بعدش تموم شد رفتم بگیرم مولتی ویتامین داد اونو از بس مهمون داشتم و بدوبدو نتونستم بدم بهش خیلی الان چندروزه مرتب میدم برگه زدم سرتاسر دنیاخونه که یادم نره
میتونه بخاطر ندادن قطره باشه ؟
الان یعنی مشکلی هست؟ خطرناکه چجوریه ؟ باید ببرم دکتر ؟