بچه ها من تو دوران عقدم که میخوام جداشم
مشکلنون سر خیانت پرخاشگری خساست مامانی بودنو بد دهنی نامزدمه،بعد امشب مامانش و داداشش و اومدن میگم اصلا پسر شما حتی شماره کارت منم نداره ک یه هزارتومنی بزنه برام تو این یکسال مامانش برگشته میگه پارسال عید که رفتید شمال مگه نرفتید سوپر مارکت خرید کردید؟؟؟؟خدا شاهده با خانواده ی من رفتیم شمال دنگشو همه چیشو خانواده من دادن یه بار یه جا پیاده شد ۲۸۰تومن از سوپر چیپش و پفک خرید!!!!فکر کنید رفته به مامانش گفته بعد مامانش امشب اومده اینو میگه !!!!!!!خانوادشم امشب اومدن نه یه گلی نه یه شیرینی هیچیییییی!!!!اصلا بحث شیرینی و اینا نیستا خیلی خسیسن!!!!!!!پدرش گفت ببخش برید پیش مشاور و فلان منم گفتم نه نمیتونم با ایشالله ماشالله بیام زیر یه سقف همه چی برام تموم شدس و نمیخوام اوناهم رفتن