2777
2789
عنوان

عشق دقیقا چیه❓️

362 بازدید | 52 پست

هیچوقت عاشق نبودم ..

وابسته بودم 

خوشم اومده از طرف

شایدم دوسش داشتم

ولی هیچوقت عاشق نشدم

چی هست؟ تعریفش چی میتونه باشه

عشق به جنس مخالف منظورمه نیاید بگید عشق مادرو فرزند و ..منظورم اینا نیست 

من نمیدونم چی خوبه چی بد همینجوری شانسی دارم زندگیمو ادامه میدم :/

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دقیقا منم برمیگردم به عقب میبینم تموم اون روزایی ک تز شدت علاقه به یکی جونم به لب میرسیده فقططط وابستش بودم

چون الان ک زمان گذشته اصن حتی مرده و زندشم مهم نیس واسم

مطمئنم گفته بودی : با توعم تا روز مرگ 🫂 من فقط شک میکنم گاهی ... مبادا مرده ام 🪦 چه کردی با دل و جانم💔 که من از ریشه ویرانم 🍂 کمی با من مدارا کن🥲 مگر من خاک ایرانم 🫠

شاید فکر می کنی فقط دوستش داشتی... شاید واقعا عاشقش بودی 


هیچی... تفاوتی با دوست داشتن نداره... 

اونایی که افکار و عقایدشون تو ۱۴۰۰ سال پیش مونده با من بحث نکنن؛ چون اون موقع گوشی و نت نبوده، اگه حرفی داری سوار شترت شو و بیا بهم بگو!

عشق یعنی ده سال هم بگذره حست تغییر نکنه فقط گذر زمان میتونه تفاوت بین عشق و هوس مشخص کنه

بگذار مسخره کنند چادرت را .سیاه بودنش را. چهره بدون آرایشت را.می ارزد به یک لبخند مهدی فاطمه(عج)🥲

میبینیش تپش قلب میگیری پیاماشو روزی چند بار میخونی 

آنکه بودنش بی منت و ابدیست فقط خداست 💕به همون اندازه ک مهربونم به همون اندازه برا آدمای بی شخصیت بی رحمم 🌝👌 در این صفحه معمولا از چیزهای سبک و روزمره مینویسم مسائل مهم زندگیم رو معمولا با مشاور ترجیح میدم حل کنم 🙂

دقیقا منم برمیگردم به عقب میبینم تموم اون روزایی ک تز شدت علاقه به یکی جونم به لب میرسیده فقططط وابس ...

اون زمان حسی که داشتی اسمش عشق بوده 

فقط چون سرد شدی به اون احساس شک می کنی 


وابستگی الکیه... مگه ممکنه ادم حاضر باشه جونشو به یه نفر بده صرفا به خاطر اینکه وابستشه؟؟

اونایی که افکار و عقایدشون تو ۱۴۰۰ سال پیش مونده با من بحث نکنن؛ چون اون موقع گوشی و نت نبوده، اگه حرفی داری سوار شترت شو و بیا بهم بگو!

ازوابستگی بیشترهس جنون هس،زمانی به خودت میای که چشمت به جزاون هیچکیو نمیبینه حتی خودت،زمانی بدون عاشق هستی که اسایش وارامش طرف مقابل برات الویت باشه،مثلا طرف ولت کرده رفته ازدواج کرده دلت شکسته اماازته دل دعا میکنی اون خوشبخت بشه،عشق زمینی اگه ازته دل باشه اول نابودت میکنه بعداگه توانا باشی که بلند بشی توروبه خدامیرسونه وبه عشق خدا

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز