دوستان من یه دوستی دارم ایشون ۲۶ سالشه
بعد ما از زمان دبیرستان با هم دوست شدیم
این دوستم گاهی میاد از مشکلاتش به من میگه
ایشون پدر و مادرش فوت شدن
بعد این دوستم الان با برادر و مادربزرگش زندگی میکنه
اونوقت برادرش همش بهش توهین میکنه و اذیتش میکنه
مادربزرگش هم اخه گاهی باهاش بد رفتاری میکنه
اصلا این دوستم نمیدونه واقعا چکار کنه کهرشرایط خودش رو بهتر کنه
مثلا انگار چند هفته پیش سر یه موضوعی با مادربزرگش بحثش میشه بعد مادربزرگش بهش میگه : حتما به برادرت هم یه چیزی میگی که بهت توهین میکنه
بعد مادربزرگه ظاهرا بهش گفته ؛ فکر نکن من مادرتمم هر جوری دلت بخواد میتونی صحبت کنیا
من اصلا هیچکس تو نیستم
اصلا کلا هر چند وقت یبار یه همچین بحثایی دارن
و من واقعا خودم فکر میکنم خیلی دوستم داره اذیت میشه
اخه مشاور خانواده هم رفته فایده نداشته
نمیدونه چکار کنه بهتره
شما راهکاری ندارید؟
فکر کنید خواهر کوچیک خودتونه