رایان۵ مدیر استارتر عضویت: 1400/11/08 تعداد پست: 184 عنوان هتل کیش 44 بازدید | 5 پست سلام دوستاناین سوالم از افرادی ک زیاد کیش میرنیه هتل خوب معرفی کنین ک هم تمیز و مرتب باشه هم قیمتش خیلی بالا نباشهو سوال بعد اینکه نیمه دوم فروردین کیش گرم؟ 1403/12/08 | 15:29 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
چارخونه عضویت: 1402/10/07 تعداد پست: 4961 سلام دوستم هتل لیلیوم رفته بود راصی بود به نسبت . و هوا هم تا اواسط اردیبهشت خوبه بعدش گرم میشه دیگه
رایان۵ مدیر استارتر عضویت: 1400/11/08 تعداد پست: 184 سلام دوستم هتل لیلیوم رفته بود راصی بود به نسبت . و هوا هم تا اواسط اردیبهشت خوبه بعدش گرم میشه دیگ ... مرسی عزیزم . خدماتش خوب بود؟
چارخونه عضویت: 1402/10/07 تعداد پست: 4961 مرسی عزیزم . خدماتش خوب بود؟ من هتل نرفتم عزیزم نمی دونم . ولی خب جاش خوب بود نزدیک بازار پانیذ
رایان۵ مدیر استارتر عضویت: 1400/11/08 تعداد پست: 184 من هتل نرفتم عزیزم نمی دونم . ولی خب جاش خوب بود نزدیک بازار پانیذ آها. الان نگاه کردم . زده شبی ۵تومن
چارخونه عضویت: 1402/10/07 تعداد پست: 4961 آها. الان نگاه کردم . زده شبی ۵تومن توی همین اپ های سفرمی و جاباما و اینا میتونی امکانات و خدمات و عکسها رو مقایسه کنی نظرات هم بخونی