2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


داداشم میگه اینستا نداری عقب مونده ای

اتفاقا بهتر.ولی یکم رو روحیاتت کار کن سعی کن بروز باشی حالا لازم نیست حتما اینستا داشته باشی

اهل دردی كه زبان دلِ من داند، نيست...🙃

اینستا ندارم

وات هم ندارم

آهنگ هم گوش نمیدم

لزومی تو اینا نمیبینم

منم مث خودتم😄

30 سالمه

هرگز گره ام از علمت واشدنی نیس،غیر از تو کسی در دل من جاشدنی نیس،از نوکر بد هم ک بپرسند بگوید،ارباب ب خوبی تو پیدا شدنی نیس🖤

اینستا ندارموات هم ندارمآهنگ هم گوش نمیدملزومی تو اینا نمیبینممنم مث خودتم😄30 سالمه

وای چ خووب یکی مث خودم 😂😂

اوقات فراغتو چکار میکنی ؟

من کلا وقت هم نمیکنم برم سراغ اینا .

معلمم و درگیر مدرسه و خونه

وای چ خووب یکی مث خودم 😂😂اوقات فراغتو چکار میکنی ؟من کلا وقت هم نمیکنم برم سراغ اینا .معلمم و درگی ...

باز خداروشکر تو شاغلی

منم خونه دارم الانم باردارم و استراحت مطلقی ی ایتا دارم ی نی نی سایت

همه ی فراغتم تو این دوتا میگذره 😂

هرگز گره ام از علمت واشدنی نیس،غیر از تو کسی در دل من جاشدنی نیس،از نوکر بد هم ک بپرسند بگوید،ارباب ب خوبی تو پیدا شدنی نیس🖤

بله ! آی اَم !😁 یعنی من هستم !

تازه من پیج اینستامو با ۱۶ کا فالور وقتی ول کردم! چون به نظرم وقتم بیشتر از اون ارزش داشت که خودمو با چرت و پرتای اینستا سرگرم کنم! باورتون نمیشه گاها چند ساعتو فقط دایرکت جواب می‌دادم ! 

دیگه این اواخر یه جوری شده بود که استرس دایرکت اینستا گرفته بودم !😁 سندروم پی‌وی اینستا (اینم اسم پزشکی ِ من درآوردی!😂)

واتساپمم که دکوره چون اصلا کسی رو ندارم پیام بده!

آهنگم نیناش ناش ندارم ! یه چندتا اهنگ از سالار عقیلی و معین عزیز! 

آنی الغار نشین !😁 کارتون غارنشین‌ها رو از رو من ساختن! 

تازه نمی‌دونم دوربین گوشیم چیه؟😁

سه چهار سالمه ! ببخشید ۳۴ سالمه!

لحنم شوخی بود که حالتون عوض شه!☺️

شاد باشید 🙏 

من بعد از شیش ماه و یه عمل جراحی ، از مرگ برگشتم و اومدم تو سایت! اگه دوستانه حرف میزنم دلیلش اینه که همه رو دوست خودم می‌دونم! اگه چیزی میگم نیتم صرفا کمک کردنه! برداشت بد نکنید🙏 یه مدته بهم ریختم و زندگیم مثل کلاف سر در گم شده! 😔 لطفاً برای زندگیم دعا کنید لطفاً 🙏 ضمنا وارد تاپیک‌های مخصوص خانوما نمیشم . پس لطفاً اذیت نکنید☺️اما خدایی نی‌نی‌سایت برای اقایون عالیه که یاد بگیرن.

اینستا همون‌طور که مطالب بد داره مطالب خوب و کاربردی هم زیاد داره بنظر من خوبه آهنگ بد چیه ؟😅😅😅مت ...

آره اما مشکل من اینه برم داخل اینستا دیگه در نمیام .


اینستا همون‌طور که مطالب بد داره مطالب خوب و کاربردی هم زیاد داره بنظر من خوبه آهنگ بد چیه ؟😅😅😅مت ...

ن میگه آهنگ بدم میاد گوش بدم

ینی دوس نداره

هرگز گره ام از علمت واشدنی نیس،غیر از تو کسی در دل من جاشدنی نیس،از نوکر بد هم ک بپرسند بگوید،ارباب ب خوبی تو پیدا شدنی نیس🖤

بله ! آی اَم !😁 یعنی من هستم !تازه من پیج اینستامو با ۱۶ کا فالور وقتی ول کردم! چون به نظرم وقتم بی ...

شما وکیلی؟؟

هرگز گره ام از علمت واشدنی نیس،غیر از تو کسی در دل من جاشدنی نیس،از نوکر بد هم ک بپرسند بگوید،ارباب ب خوبی تو پیدا شدنی نیس🖤

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز