2777
2789
عنوان

کنکورررری

251 بازدید | 30 پست

شما تا الان چقدر خوندید من همش فکر میکنم عقبم و خیلی نوسانی درس میخونم و زود ناامید میشم. پارسال برای امتحان نهایی در طول سال خونده بودم اما از استرس موقع امتحانات نهایی همشو خراب کردم. دوس دارم قبل کنکور بمیرم واقعا نمیخام کنکور بدم و نتیجه ام بد بشه بعد جواب مامانم چی بدم من امسال تقریبا ۲۵ میلیون خرج کردم برای کنکور همه پولشو هم مامانم داد اما تا الان خیلی درس نخوندم 🥲

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

منم خیلی خیلی کم خوندم

یک روز میخونم چند روز نمیخونم متاسفانه

غرق شدن تایتانیک برای خرچنگ های زنده ای که تو آشپزخونه کشتی بودن یه معجزه بود..... همون قدر محال... همون قدر غیر ممکن.... 🌱❤..........................................................................................از طرف یک دختر به دختر دیگه: امیدوارم تو همه جنگ های مغزی که دربارش با هیچکس حرف نمیزنی،برنده باشی:) .............................................................................................. مراقب خودت باش منو که نشناختی خودتو بشناس🌱🌱........................................ ............................ ................ هر وقت ناامید شدی به این فکر کن که، بهترین ورژن تو ارزش جا نزدن رو داره..... 🌱⛓️🕯.............[][............................به هرچیزی که آسیبی کنی آن چیز جان گیرد،چنان گردد که از عشقش بخیزد صد پریشانی⛓️🌱🌙............................... ................... ................... ..... آهنگی که دوست دارم به خودم تقدیم کنم:تو اون کوه بلندی که سر تا پا غروره،،،،کشیده سر به خورشید غریب و بی عبوره،،،،تو تنها تکیه گاهی برای خستگی هام،،،، تو میدونی چی میگم گوش میدی به حرفام،،،،،، به چشم من به چشم من تو اون کوهی، پر غروری، بی نیازی، با شکوهی، طعم بارون بوی دریا، رنگ کوهی🌱🌙🫀

من عقب نیستم ولی خب خیلی خفن هم‌جلو نرفتم

ولی بازم هی حس میکنم خراب میکنم منم پشت کنکوری ام🤦🏻‍♀️

دوست عزیز اگه بهت درخواست دوستی دادم سوال ضروری داشتم لطفا قبول کن🙏🏻

منم خیلی خیلی کم خوندمیک روز میخونم چند روز نمیخونم متاسفانه

منم همین طوری ام وقتی هم میخام درس بخونم از خودم توقع دارم ۱۰-۱۲ ساعت بخونم و میخونم اما باز روز بعدش هیچی نمیخونم

عزیزم همینه از وقتی اردیبهشت شده کنکور وضع خراب شده و الا من یه نفرو میشناختم پرستار بود درس و خیلی وقت بود کنار گذاشته بود از بهمن خوند دندون در اومد ولی خوب کنکور اون موقع با ماله ما فرق داره

من عقب نیستم ولی خب خیلی خفن هم‌جلو نرفتمولی بازم هی حس میکنم خراب میکنم منم پشت کنکوری ام🤦🏻‍♀️

پشت کنکوری خوبه من باید مدرسه برم اصلا هم نمیزارن غایب شیم

من دهم رو دارم تموم میکنم یازدهم رو هم میخوام ببندم و دوازدهم رو هم فروردین

دخترِ ایران خاتون..                                                   آرمی گیرل،وکیل مدافع حقوق دختران^^                                    تورک قیزیام🙌🐺

منم پشت کنکوریم و تازه از الان میخام شروع کنم😁😁😁

عاااشق سریالای کره ای بودم و هستم و ی پا کیدرامرم ، عااشق بیرون رفتم و ... ولی ب خاطر کنکور سال سومم ب خاطر بیرون اومدن از این مردابی ک ته نداره روی همه این لذت هام خط کشیدم تا اینکه برای همیشه این کنکور لعنتی رو از زندگیم ریشه کن کنم :)                                             رتبه سال اولم ۵۰ هزار                                                     رتبه سال دومم ۳۰ هزار                                                   رتبه هدف سال سومم (زیر ۲۰۰۰ عه)                                   ب امید قبولی همهههههههههه کنکوریای عزیز   

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

بیکاری

sahra6677 | 17 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز