بقایا تامیتونی گرمی بخور که جذب رحمت نشه.میتونی تا یک هفته هرشب دوتا قرص اچ دی بخوری بد قطع کنی.عروس پشت پرده.گلگاو زبون.زنحبیل دارچین عرق بومادران.اویشن.پونهاینا گرمین دم کن بخور تحرک کن.والامن هنوز سنو نرفتم ببینم بقایا دارم.ولی همون روز بیمارستان ده تایی بیشتز لخته بزرگ بزرگ ازم دفعه شد.توخونه هم بد ترخیص طی اون ده روز باز چندتایی داشتم دیگ پاک شدم.شما باز خون ریزی داریت؟