2777
2789
عنوان

بحث با نامزد

131 بازدید | 4 پست

جدیدا اینجوری شده یه کاری می‌کنه یا مثلاً یه حرفی میزنه من اعصابم خورد که میشه بعدش انگار چیزی نشده من خیلی حساسم ناراحت میشم و هی میرم تو فکر 

اون اصلا براش مهم نیست باهاش حرف میزنم میگم این کارت یعنی چی کلا کابل میگیره مثلا یه طرف دیگه نگاه می‌کنه

یا سکوت میکنه منم منتظر جوابم بعد بحثو عوض می‌کنه یچی دیگه میگه 

بنظرتون من چیکار کنم 

رفتیم مشهد یه سنگ قیمتی خریدم بردم دادم پلاک برام ساختن

من کلی ذوق داشتم بعد برگشت گفت اینو اگه دستبند میکردی ام قشنگ میشد 

من خیلی ناراحت شدم کلا زد تو ذوقم ولی اون براش عادی بود گفت پیشنهاد دادم پیشنهادم نمیتونم بدم!!

گفتم بعد اینکه پلاکش کردم پیشنهاد میدی!

خیلی رو مخمه این فقط یه نمونشه

لطفا بگید چیکار کنم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خب راس میگه چی گفت.گفت دستبندش میکردی قشنگ بود اگ تا این حد حساسی پ خیلی بت سخت میگذره😐

آخه من پلاک گفتم درست کنه

میتونست قبلش بگه

بعد می‌ذاره وقتی میگه که من پلاکش کردم و اینو که گفت خیلی زد تو ذوقم

خونشونم میرم یا خونمون میاد همش تو قیافست یه لبخند به لب نداره مامانشم باهاش حرف میزنه یه وقتا اصلا نگاه نمیکنه 

آخه من پلاک گفتم درست کنهمیتونست قبلش بگهبعد می‌ذاره وقتی میگه که من پلاکش کردم و اینو که گفت خیلی ز ...

پ اخلاقش اینه کلا چی بگم ولی حساسیت زیاد باعث میشه هیچوقت حس خوشبختی و اسایش نداشته باشی

شایدسخت، امید است به پایانی زیبا
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز