جدیدا اینجوری شده یه کاری میکنه یا مثلاً یه حرفی میزنه من اعصابم خورد که میشه بعدش انگار چیزی نشده من خیلی حساسم ناراحت میشم و هی میرم تو فکر
اون اصلا براش مهم نیست باهاش حرف میزنم میگم این کارت یعنی چی کلا کابل میگیره مثلا یه طرف دیگه نگاه میکنه
یا سکوت میکنه منم منتظر جوابم بعد بحثو عوض میکنه یچی دیگه میگه
بنظرتون من چیکار کنم
رفتیم مشهد یه سنگ قیمتی خریدم بردم دادم پلاک برام ساختن
من کلی ذوق داشتم بعد برگشت گفت اینو اگه دستبند میکردی ام قشنگ میشد
من خیلی ناراحت شدم کلا زد تو ذوقم ولی اون براش عادی بود گفت پیشنهاد دادم پیشنهادم نمیتونم بدم!!
گفتم بعد اینکه پلاکش کردم پیشنهاد میدی!
خیلی رو مخمه این فقط یه نمونشه
لطفا بگید چیکار کنم