2777
2789
عنوان

انتقال

71 بازدید | 10 پست

دوهفتس پانکجر شدم پریود شدم رفتم امروز پیش دکترم سونو کرد گفن فولیکول داری دفع نشده اینماه نمیشه انتقال داد

بمونه ماه اینده

ماه اینده ام حساب کردیم ۱۴ روز اول عید نیست گفت میمونه برای اردیبهشت انتقال😕😔ناراحت شدم والا

پاسوز تعطیلات عیذ شدم

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اوووووو چ خبره دختر اصلا اینجوری نباش خواهشاً روحیه ت باید بالا باشه من مثل تو اینقدر ناراحتی میکردم ...

شما ای وی اف کردی مثبت شد؟باردار شدی؟

مشکلتون جی بود؟

یکم خورد توی ذوقم همین یکم انتظار سخته 

وگرنه شکر ک جنین تشکیل شذه فریز کردیم 

چیشد بچه ندارید کلا ؟بیخیال شدید؟

راستش الان حالم خوب نیست زیاد نمیخام به این فکر کنم 

نه فعلا اجازه بارداری ندارم ولی جنین دارم دوست دارم مادر بشم 

امیدوارم زودتر دو تامون مامان شیم ب امید خدا بزرگ 💚 

راستش الان حالم خوب نیست زیاد نمیخام به این فکر کنم نه فعلا اجازه بارداری ندارم ولی جنین دارم دوست د ...

کی میخای انتقال بدی پس؟

ببخشید ناراحت کردم اگر

چرا اجازشو نداری

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز