2777
2789

من میذارم چند ساعت با آبلیمو پیاز زعفرون فلفل دلمه ای و ادویه جات مزه دار بشه. بعد یه مقدار با کره و چند تا پیاز کوچولو تفتشون میدم بعد یه استکان آب داغ و زعفرون غلیظ و دو قاشق سس مایونز و با شعله کم میذارم بپزه هر وقتم آبش کم شد یه کوچولو اضافه می کنم.

به خاطر گناهی که باهاش امتحان نشدی کسی رو سرزنش نکن... شاید اگر تو جای اون بودی گناهکار بزرگی میشدی 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ران و با زعفران و آبلیمو و پیاز مزه دار کن سرخش کن وقتی کامل سرخ شد رب رو توی همون روغن تفت بده و یکم اب جوش اضافه کن من هویچ و فلفل دلمه هم اضافه میکنم خوب میشه

ای تخم مرغ...ببین چیکار کردی باملت ؟گوجه هم سالی سه بار گرون میشه ولی مثله تو بی آبرویی نمیکنه 
عه افرین افرین افرین  خوشمان آمد

قربونت دیگه چیکار کنیم دیگه ما کدبانوها متعلق به این ملت هستیم 😅

به خاطر گناهی که باهاش امتحان نشدی کسی رو سرزنش نکن... شاید اگر تو جای اون بودی گناهکار بزرگی میشدی 
من تمیز میشورم تو کیسه های مخصوص فر میذارم ادویه اضافه میکنم یه ساعتی تو فر میپزم عالی میشه 

خشک نمیشه ؟ منم میخوام بدرستم

با پوستش میذاری ؟

گر نگهدار من آن است که من میدانم ..... شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد .....صلوات لطفا 😍😍😍
من میذارم چند ساعت با آبلیمو پیاز زعفرون فلفل دلمه ای و ادویه جات مزه دار بشه. بعد یه مقدار با کره و ...

اخه من بردارم.نميتونم زعفرون بزنم

خدایا بابت داده و ندادت شکر
ران و با زعفران و آبلیمو و پیاز مزه دار کن سرخش کن وقتی کامل سرخ شد رب رو توی همون روغن تفت بده و یک ...

منم همين كارو ميكنم.فعلا كه باردارم نميتونم زعفرون استفاده كنم

خدایا بابت داده و ندادت شکر
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

بی تفاوتی

lotooos | 2 دقیقه پیش

خدافظ

asal_f8 | 2 دقیقه پیش
2791
2779
2792