من از طرف مادر سیدم ولی کسی مارو سید حساب نمیکنه، درحالی که ماهم از نسل حضرت زهراییم و سیادت از پیامبر و حضرت فاطمه بوده نه امام علی، درسته که امام علی (ع) پسر عموی پیامبر بوده ولی اگه امام علی سید باشه، بنی عباس و ابولهب هم باید سید باشن... پس امام علی و پیامبر هر دو از بنی هاشم بودن و سیادت از پیغمبر شروع شده..
خودِ پیامبر می فرمایند که«حسین و حسن سید جوانان اهل بهشت هستند»
سوره کوثر نازل شد که همه بفهمن پسر و دختر برابرن
ولی هنوز توی جاهلیتیم..
خدا امام زمان رو برسونه
حتی شنیدم که اینکه سیادت فقط از پدر میرسه از طرف وهابیا انجام شد تا انتساب به حضرت زهرا مخفی بمونه..
پس سیادت هم از پدره هم مادر