قمهره مدیر استارتر عضویت: 1403/02/28 تعداد پست: 7774 عنوان ای وی اف 99 بازدید | 15 پست من نمیدونم جریان جیه جنین تشکیل میشه فریز میکنن بعدش میریم برای انتقال چرا باز باید بفرض منفی بشه؟من هنوز انتقال ندادم هاذارم فک میکنم وقتی جنین تشکیل شده باید صد درصدی دگ ادم حامله بشه بعد از انتقال دگ دلیل اینکه بعضیا منفی میشن جیه ذهنم درگیره😔 1403/12/06 | 00:24 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
هل1395 عضویت: 1402/04/30 تعداد پست: 1679 رحم جنین نمی پذیره یا جنین ضعیف این مثل تقریباً بارداری طبیعی
قمهره مدیر استارتر عضویت: 1403/02/28 تعداد پست: 7774 ممکنه رضد نکنه نچسبه جا نگیره میترسم منفی شم خیلی ذهنم درگیره چون بلاخره این ماه شایذ انتقالم باشه😔
قمهره مدیر استارتر عضویت: 1403/02/28 تعداد پست: 7774 رحم جنین نمی پذیره یا جنین ضعیف این مثل تقریباً بارداری طبیعی گفتن کیفیتش خوبه معمولیه جنین هامونچی بکم اینماه شایذ انتقالم باشه میترسم منفی شم خیلی ذهنم درگیره😔
هل1395 عضویت: 1402/04/30 تعداد پست: 1679 میترسم منفی شم خیلی ذهنم درگیره چون بلاخره این ماه شایذ انتقالم باشه😔 بیخیال یا میگیره یا نه هر چقدر خودم مون اذیت کنیم تاثیری نداره
قمهره مدیر استارتر عضویت: 1403/02/28 تعداد پست: 7774 بیخیال یا میگیره یا نه هر چقدر خودم مون اذیت کنیم تاثیری نداره شما هم مشکل ناباروری دارید مشکلتون جی هست؟ای وی اف کرذیذ؟نتیجه جیشد؟
هل1395 عضویت: 1402/04/30 تعداد پست: 1679 گفتن کیفیتش خوبه معمولیه جنین هامونچی بکم اینماه شایذ انتقالم باشه میترسم منفی شم خیلی ذهنم درگیره😔 نترس بخدا خود استرس بده کیفیت جنین م که معلوم نمیکنه
زنه_ممد_آقا عضویت: 1401/03/13 تعداد پست: 1970 من سقط مکررم پیش دکتر ایمونولوژی که میرم بعضیا میان که انتقالشون منفی شده دکتر میگه ممکنه سیستم ایمنی بدنشون نمیذاره که رشد کنه خدا هست❤️
هل1395 عضویت: 1402/04/30 تعداد پست: 1679 شما هم مشکل ناباروری دارید مشکلتون جی هست؟ای وی اف کرذیذ؟نتیجه جیشد؟ ناباروری بدون علت اره باردارم طبیعی بعد انتقال منفی
negahkhoda عضویت: 1402/09/02 تعداد پست: 4636 میترسم منفی شم خیلی ذهنم درگیره چون بلاخره این ماه شایذ انتقالم باشه😔 نگران نباش گلم احتمال بارداری زیاده
قمهره مدیر استارتر عضویت: 1403/02/28 تعداد پست: 7774 ناباروری بدون علت اره باردارم طبیعی بعد انتقال منفی بسلامتی چ خوبه بارداری شدی طبیعیخداروشکر
ساکت۱۳۶۰ عضویت: 1398/05/27 تعداد پست: 10251 سلام دوست عزیزخوبیگفتم برات کامنت بذارم و کنارت باشم مشکل من هم ناباروری و اندومتریوز هستاگه دوست داشتی درخواست بده و ساعت تعیین من ان لاین بشم خصوصی صحبت کنیمشاید تحربیاتم بهت کمک کرد #جان_فدا💪💞☄☔🍃 غزه✌وزن اولیه 72 💔وزن هدف 60💝وزن فعلی 60.500💘من تونستم . 💞💞💞✌
قمهره مدیر استارتر عضویت: 1403/02/28 تعداد پست: 7774 سلام دوست عزیزخوبیگفتم برات کامنت بذارم و کنارت باشم مشکل من هم ناباروری و اندومتریوز هستاگه دوست دا ... باردار شدی شما با ای وی اف؟اگر میشه همینجا ج بدی ممنون میشم