2777
2789
عنوان

ای وی اف

99 بازدید | 15 پست

من نمیدونم جریان جیه 

جنین تشکیل میشه فریز میکنن 

بعدش میریم برای انتقال 

چرا باز باید بفرض منفی بشه؟

من هنوز انتقال ندادم ها

ذارم فک میکنم وقتی جنین تشکیل شده باید صد درصدی دگ ادم حامله بشه بعد از انتقال دگ 

دلیل اینکه بعضیا منفی میشن جیه 

ذهنم درگیره😔

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

رحم جنین نمی پذیره یا جنین ضعیف این مثل تقریباً بارداری طبیعی

گفتن کیفیتش خوبه معمولیه جنین هامون

چی بکم اینماه شایذ انتقالم باشه میترسم منفی شم خیلی ذهنم درگیره😔

سلام دوست عزیز

خوبی

گفتم برات کامنت بذارم و کنارت باشم 

مشکل من هم ناباروری و اندومتریوز هست

اگه دوست داشتی درخواست بده و ساعت تعیین من ان لاین بشم خصوصی صحبت کنیم

شاید تحربیاتم بهت کمک کرد

#جان_فدا💪💞☄☔🍃 غزه✌وزن اولیه 72 💔وزن هدف 60💝وزن فعلی 60.500💘من تونستم . 💞💞💞✌

سلام دوست عزیزخوبیگفتم برات کامنت بذارم و کنارت باشم مشکل من هم ناباروری و اندومتریوز هستاگه دوست دا ...

باردار شدی شما با ای وی اف؟

اگر میشه همینجا ج بدی ممنون میشم 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز