2777
2789
عنوان

متاهل ها

| مشاهده متن کامل بحث + 636 بازدید | 72 پست
باهاش چیکارا میکنی همش؟

پیاز،گوجه سبزی

گوشت مرغ مواد فلافل

اگه با نظرم مخالفی چشماتو ببند رد شو،مجبور نیستی ابراز مخالفت کنی یا نظرتو تحمیل کنی#دیکتاتور_نباشیم😌❌️زیر ۲۲ سال نه ریپلای کن نه تو تاپیکام بیا❌️آفرین✅️به خاطر دوتا پاچه پاره کاربری قبلیم تعلیق شد😂✌🏻ولی به چپ ترین قسمت بدنم🤌🏻تو تاپیکا برامن چایی شیرین بازی در نیارین،استارتر خودش زبون داره🚫 👈🏻رفتار من با شعور طرف مقابلم ست میشه اگه از رفتارم خوشت نیومد به شعور خودت شک کن✅️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سولاردام، چایساز، بدون بخارشو هم تمیزکاری بلد نیستم!

واقعاً ؟ چجوری حوصله میکنی بخارشور بکشی؟🫣

حالا برای چایسازت آب تصفیه شده استفاده میکنی؟

فرزند ایران و جانفدای میهن💔 خدا با منه پس همه چی خوب پیش میره😍

قهوه ساز برای همسرم چای ساز برای خودم😂🤦🏻‍♀️

برای چایسازت آب تصفیه شده استفاده میکنی؟

فرزند ایران و جانفدای میهن💔 خدا با منه پس همه چی خوب پیش میره😍

چایساز و ماشین لباسشویی و چرخ گوشت و ابمیوه گیریم

مگه چقد آب میوه میگیری؟؟

من حوصله ندارم همش بشورم🤣

حالا برای چایسازت آب تصفیه شده استفاده میکنی؟

فرزند ایران و جانفدای میهن💔 خدا با منه پس همه چی خوب پیش میره😍

غذاسازگوشتکوب برقی به جز یخچال تلویزیون جاروبرقی

از غذاساز و گوشتکوب برقی چه استفاده هایی میکنی مثلاً ؟؟

فرزند ایران و جانفدای میهن💔 خدا با منه پس همه چی خوب پیش میره😍

ماشین ظرفشوییم دیگه هیچ وسیله ای اینقدر برام کاربرد ندارهچایی روزی یک بار دم میکنم همونم با چایی ساز

برای چایسازت آب تصفیه شده استفاده میکنی؟

فرزند ایران و جانفدای میهن💔 خدا با منه پس همه چی خوب پیش میره😍

خوردکن 

کاربری وتاپیک هابرادونفره.. مسئولیت شمادرقبال خودتان این است باافرادی دوستی کنیدوبه کسانی عشق بورزید،که به ذهن شمااحترام میگذارند!عاشق آشپزی نویسندگی وشعر،ورزش،موسیقی،محیط زیست! خدایاشکرت😍

مگه چقد آب میوه میگیری؟؟من حوصله ندارم همش بشورم🤣حالا برای چایسازت آب تصفیه شده استفاده میکنی؟


مثلا اب هویج و شیر موز و اب سیب و کرفس زیاد میگیرم

برای چایساز اب معمولی از لوله کشی  برمیدارم 

وقتی گچ میگیره ابلیمو و اب رو میذارم داخل خودش جوش بیاره بعد تمیز میشه

اینجا برای عقده گشاییهاتون نیس ، وقتی با اسی حرف میزنم پابرهنه نپر وسط حرفامون، خود اسی ۱۰۰متر زبون داره اخه بدبخت تو رو چه به نصیحت کردن و چرت و پرت سرهم کردن نظری هم داری بذار واسه خودت چون حوصلم نمیکشه دیگه بخوام تورو ادب کنم اون کار مادرته که سهل انگاری کرده ....مستقیم بیا برو توووی کوووووووووووووووچه

فقط خورد کن. بقیه اش گاهی استفاده میشه گوشت کوب برقی که اصلااااا. پشیمون شدم از خریدش

از خردکن برای چیا استفاده میکنی؟

فرزند ایران و جانفدای میهن💔 خدا با منه پس همه چی خوب پیش میره😍

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز