من جمع بندی زیست دکتر خادم رو پارسال شرکت کردم و درصد زیستم 86بود
تمام نکات مهم داخل کتاب تدریس میشن
آخر هر جلسه کوئیز های ص غ دارند و فردای همون روز ازمون دارند که خیلی به یادآوری مباحث کمک میکنه
بنظرم حتما نمونه تدریس هارو ببینید و جمع بندی رو شرکت کنید