2777
2789

کفش اهنی میخواد

درد روحیش بیشتره تا جسمیش

ࡅ߳و ࡅ߳ܝ̇ߺܣߊ ߊ‌حࡅ߳یߊ‌ܥܼܢ ܦ̈ܠܥ̣ߺ ܩܝ̇ߺی...❥   ﮼‌بی‌حسیِ‌مُطلق‌نسبت‌به‌همه‌چیز...                                           « غَریبه های زیادٓی میبینَم ك رِفیق ترینم بودَن!                 ایمانتان‌بویِ‌گناه‌میدَهد..    

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

شما نتیجه نگرفتی از ای وی اف؟مشکلتون جی بود؟اره فشار روحی ک داره من اولین بارمه

شوهرم اسپرم نداشت

انشالله بار اول مثبت بشی عزیزم 

من با اهدایی الان باردارم 

ࡅ߳و ࡅ߳ܝ̇ߺܣߊ ߊ‌حࡅ߳یߊ‌ܥܼܢ ܦ̈ܠܥ̣ߺ ܩܝ̇ߺی...❥   ﮼‌بی‌حسیِ‌مُطلق‌نسبت‌به‌همه‌چیز...                                           « غَریبه های زیادٓی میبینَم ك رِفیق ترینم بودَن!                 ایمانتان‌بویِ‌گناه‌میدَهد..    

شوهرم اسپرم نداشتانشالله بار اول مثبت بشی عزیزم من با اهدایی الان باردارم

بسلامتی عزیزم مهم اینه ک بارداری 

برای ما جنین تشکیل شده اسپرم شوهرم ضعیف بود اما اسپرم داشت دارو خورد 

منم اندومتریوز هستم

میخایم انتقال بدیم چقد احتمال مثبت شدنش هست؟امیدی هست؟

شوهرم اسپرم نداشتانشالله بار اول مثبت بشی عزیزم من با اهدایی الان باردارم

بسلامتی عزیزم. سالمو صالح و خوش قدم باشه

اهدایی رو چطور گرفتید؟آشنای خودتون بود یا مرکز دراختیارتون گذاشت؟

دردم از یار است و درمان نیز هم
بسلامتی عزیزم مهم اینه ک بارداری برای ما جنین تشکیل شده اسپرم شوهرم ضعیف بود اما اسپرم داشت دارو خور ...

امیدت ب خدا باشه عزیزم منکه پیشگو نیستم 

انشالله معجزه خدارو ببینی 

ࡅ߳و ࡅ߳ܝ̇ߺܣߊ ߊ‌حࡅ߳یߊ‌ܥܼܢ ܦ̈ܠܥ̣ߺ ܩܝ̇ߺی...❥   ﮼‌بی‌حسیِ‌مُطلق‌نسبت‌به‌همه‌چیز...                                           « غَریبه های زیادٓی میبینَم ك رِفیق ترینم بودَن!                 ایمانتان‌بویِ‌گناه‌میدَهد..    

نگران نباش عزیزم انتقال پروسه خیلی راحتیه.سختش همون تخمک کشی بود که گذروندی شماانتقال کمترازچنددقیقس ...

خیلی بدم میاد از اسپکلوم احه

خودمو سفت میگیرم همیشه اذیت میشم 

بسلامتی عزیزم. سالمو صالح و خوش قدم باشهاهدایی رو چطور گرفتید؟آشنای خودتون بود یا مرکز دراختیارتون گ ...

از طریق ای یو ای گرفتم

بزن گوگل دکتر عنایت الله ایزدی تو اصفهان ، انجام میده 

ࡅ߳و ࡅ߳ܝ̇ߺܣߊ ߊ‌حࡅ߳یߊ‌ܥܼܢ ܦ̈ܠܥ̣ߺ ܩܝ̇ߺی...❥   ﮼‌بی‌حسیِ‌مُطلق‌نسبت‌به‌همه‌چیز...                                           « غَریبه های زیادٓی میبینَم ك رِفیق ترینم بودَن!                 ایمانتان‌بویِ‌گناه‌میدَهد..    

خیلی بدم میاد از اسپکلوم احهخودمو سفت میگیرم همیشه اذیت میشم

منم همینم ولی سختش نکن بگو دودقیقست چیزی نیست داری نتیجه میگیری و.. به بخش مثبتش  فکرکن تا منفی

دردم از یار است و درمان نیز هم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز