سلام دوستان
من دو سال بینیمو عمل کردم
خیلی تو خندیدن رعایت میکردم الان حس میکنم وقتی میخندم خنده ام لب بالاییم سفته
و وقتی میخندم قشنگ مشخصه لبم سفت شده بقیه هم بهم میگن ک نحوه خندیدنت تغییر کرده دوسش ندارم لبامو موقع خنده مشخصه سفت شده مدلش تغییر کرده