ببین عزیزم خانوما انرژی دارن با انرژیشون میتونن باعث خیلی اتفاقا بشن مثلا امکان داره الان یکی بگه من حس ششمم همیشه درست گفته فهمیدم فلانی بهم خیانت کرده یا تونستم مچ فلانیو بگیرم و… اینا حس ششم نیست اینا شکه که اون ادم با فکر کردن بهش انرژی داده و به واقعیت تبدلیش کرده یه نصحیت بهت بکنم هیچ وقت از خانوما مشورت نگیر و حسشونو نپرس چون اونا با طرز فکری که دارن میتونن انرژیشونو بهت انتقال بدن و زندگیتو خراب کنن تو فقط ایمان داشته باش به چیزی که میخوای و مثبت فکر کن