2777
2789

به زبون آوردن نیاز نیست 

همینکه از ذهن انسان بگذره کافیه

 کاربرآقاهستم,چهل وسه ساله متاهل و دارای فرزند_متاهل_تذل الامور للمقادیرحتی یکون الحتف فی التدبیر.کارها چنان در سیطره تقدیر قرار گیرد که چاره جویی به مرگ میانجامد .حضرت علی(ع).معنایش اینست که:گاه انسان باتمام تدابیر وحیله ها راه به جایی نمیبرد.حکمت ۱۶نهج البلاغه  یارب نظر تو برنگردد برگشتن روزگار سهل است

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

با یه غسل میتونی نیت کنی که هر چی غسل به گردن داری ادا بشه عزیزم و در کل نیت کردن برای غسل اصلا اداب خاصی نداره همینکه از ذهنت بگذره که مثلا برای فلان موضوع میخوای غسل کنی و بعد بری زیر اب کفایت میکنه من تو تمام دوش هایی که میگیرم همیشه به صورت غسل دوش میگیرم و همیشه نیت میکنم هر وی غسل گردنم پاک شه ملت دایم الوضو هستن من دائم الغسل😂😂

خششش خش خش خش                         چیه خب امضا کردم دیگه  آقا ببخشیدا ولی تو کتم نمیره چند سال اینجا عضو باشین ولی تعداد تاپیکاتون صفر باشه،ناقلاها نکنه یه شخصیت دیگه با یه کاربری دیگه و هزارتا تاپیک دارین🤪🤪من اصلا مشکلی ندارم با اینکه کسی تو تاپیکام بگرده و راستش اصلا درک نمیکنم چرا خیلیا مشکل دارن با این موضوع😇

غسل میکنم غسل پشه میخاد بشه میخاد نشه

لطفاً زیر 22 سال در تاپیکهای من شرکت نکنند، با تشکر. چون تجربه هاشون کاملا متفاوته.                وقتی به این فکر میکنم که یه عده از آدما وااااقعا فاقد درک و فهم و شعور هستند، خیییلی از این دنیا میترسم.     آقایون، درخواست دوستی ندید                  کاربر جدید نیستم دوستای گلم

بابا همین که برای طهارت و پاکیزگی در مواقع خاص میری حموم همون غسله دیگه. اون هزار سال پیش چون دوش و جریان آب نبوده اون اعمالو انجام میدادن. الان که مثل اون زمان نیی

لطفاً زیر 22 سال در تاپیکهای من شرکت نکنند، با تشکر. چون تجربه هاشون کاملا متفاوته.                وقتی به این فکر میکنم که یه عده از آدما وااااقعا فاقد درک و فهم و شعور هستند، خیییلی از این دنیا میترسم.     آقایون، درخواست دوستی ندید                  کاربر جدید نیستم دوستای گلم

اونا که گردنته از قبل مبشه ما فی الذمه‌. یعنی چیزایی که گردنمه. همه غسلارو هم باهم نیت کن یکی انجام بدی کافیه. من همیشه هر غسلی انجام بدم غسل طهارت ، نشاط، ما فی الذمه و شهادتم میگم 

با یه غسل میتونی نیت کنی که هر چی غسل به گردن داری ادا بشه عزیزم و در کل نیت کردن برای غسل اصلا اداب ...

منم انگار عادت شده برام🤦🏻‍♀️

خسته تر از انم که بگیم به چه علت 💔خیلی میگن دعای نی نی سایتی ها گیراست پس یک نفر عاجزانه ازتون درخواست می کنه اول برای فرج و سلامتی مولامون بقیه الله (عج) دعا کنیدبعدم برای من😔زندگی تا اینجا بهم سخت گرفته 💔دوصلوات مهمانم کنید اولی به نیت فرج و سلامتی مولام بقیه الله(عج)♥️دوم برای براورده شدن حاجت قلبیم 💔😔انشاءالله محرم ۱۴۰۳ حاجت رواشده باشم بلند بگو امین .اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل وفرجهم .هرکسی امضام خوند و دعا کرد بهم بگه خیلی خوشحال میشم🥺
برگام واقعا؟

این نظر شخصیمه، شما طبق باور خودتون اقدام کنید


لطفاً زیر 22 سال در تاپیکهای من شرکت نکنند، با تشکر. چون تجربه هاشون کاملا متفاوته.                وقتی به این فکر میکنم که یه عده از آدما وااااقعا فاقد درک و فهم و شعور هستند، خیییلی از این دنیا میترسم.     آقایون، درخواست دوستی ندید                  کاربر جدید نیستم دوستای گلم

واقعا؟

بله

شما وقتی اذان صبح بیدار می‌شوید هدفتون چیه؟

آیا میخواید ناهار بخورید؟ یا شام؟ یا صبحانه؟

خب مسلمه برای نماز بیدار می‌شوید دیگه!!

بنابراین نیاز نیست حتما با صدای بلند جار بزنید که بله دو رکعت نماز صبح ادا میخونم برای رضای خدا قریه الی الله! 

همینکه پا شدید وضو گرفتید رفتید سر سجاده تکبیر گفتید کافیه دیگه!

 کاربرآقاهستم,چهل وسه ساله متاهل و دارای فرزند_متاهل_تذل الامور للمقادیرحتی یکون الحتف فی التدبیر.کارها چنان در سیطره تقدیر قرار گیرد که چاره جویی به مرگ میانجامد .حضرت علی(ع).معنایش اینست که:گاه انسان باتمام تدابیر وحیله ها راه به جایی نمیبرد.حکمت ۱۶نهج البلاغه  یارب نظر تو برنگردد برگشتن روزگار سهل است

واقعا؟

یا مثلاً می‌رید غسل کنید 

خب معلومه یا غسل جنابته یا مس میشه ویا...

دیگه نیاز نیست حتما به زبون بیارید

 کاربرآقاهستم,چهل وسه ساله متاهل و دارای فرزند_متاهل_تذل الامور للمقادیرحتی یکون الحتف فی التدبیر.کارها چنان در سیطره تقدیر قرار گیرد که چاره جویی به مرگ میانجامد .حضرت علی(ع).معنایش اینست که:گاه انسان باتمام تدابیر وحیله ها راه به جایی نمیبرد.حکمت ۱۶نهج البلاغه  یارب نظر تو برنگردد برگشتن روزگار سهل است

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

تغییر سوسکی

ariyl | 6 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز