2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

پراپرانولول ۱۰=تپش قلب نوروبیون=کم خونی

همین الان امپولشو زدم دکترنوشته بود. ایا موثره؟ من هرچقدر قرص میخورم یا غذا و.. بازکمخونی دارم. و کمبود ویتامین D( برا ادم معمولی ۵۰ هس ویتامین دی. مال من ۱۸ هس)

لطفا برای باز شدن بختم و ازدواج خوبم دعا کنید🥺🙏
آسنترا آرامبخشنوروبیون مکملپروپرانول تپش قلب

همین الان امپولشو زدم دکترنوشته بود. ایا موثره؟ من هرچقدر قرص میخورم یا غذا و.. بازکمخونی دارم. و کمبود ویتامین D( برا ادم معمولی ۵۰ هس ویتامین دی. مال من ۱۸ هس)


اسنترا برا ارامبخش و... خوب هستن؟ حداقل اثرکنن فقط پرکردن معده نباشن😪


لطفا برای باز شدن بختم و ازدواج خوبم دعا کنید🥺🙏
برای کم خونی و تقویت خوبه ،قرص آهن چی میخوری؟

یه از کلی دادم. کمخونی شدیددیتامین دی دارم. قرص نوشته برا D

نوروبیون نوشته ۵تا الان یکیشوزدم

و چندتاچیزدیگه

قرص فروفروت میخورم اگر اسمشو اشتباه نگفته باشم

ولی هرچقدرمیخورم بازکمه

اَه

لطفا برای باز شدن بختم و ازدواج خوبم دعا کنید🥺🙏
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز