اومدم خونه خالم .
ما اصلا خانوادگی اینجور نیستیم .
کلی پسر خاله و پسر دایی و پسر عمومی خوب دارم که مثل برادرم بودن برام .
یه پسر خاله دارم ۳ سال ازم من بزرگ تره .
ما کامل سنتی هستیم و اصلا دست هم نمی دیم .
بعد ایستاده بودم پشتم رو تو حیات کرده بودم دستش رو کشید به کمرم و رفت .
می ترسم یه جا گیرم بیاره یه غلطی بکنه .
الان فقط داداشم پیشم .
زن داداشم هم خوابه . برم بهشون بگم ؟
می ترسم شر بشه ولی می ترسم یه غلطی هم بکنه .