2777
2789
عنوان

برداشت خال

158 بازدید | 21 پست

سلام ببخشید من تقریبا ۳۰ ساعته خال رو برداشتم یکشون بزرگه نسبتا پماد تترا سایکلین دکتره داده بهم فقط روش که مالیدم چون نسبتا جاش بزرگه پماد زرد رنگم هست داخل زخم خشک شده هر چند تلاش میکنم پاکش کنم سخته جای خال هم اذیت میشه میخوام بدوتم طبیعیه؟بعدش خوب میشه؟باعث عفونت نمیشه؟

نه زیاد بزن دست کثیف بهش نزن ضدعفونی کن 

یکم بهتر شد زخمش ترمیم کننده اون بخر بزن اگه دیدی جاش مونده بود

دیدی وطنم ویران شد آه ایران من به که بسپارمت. 💚👑❤️ تو آنجا گلوله میخوری من اینجا درد میکشم 🥺 اگر آزادی خود را از دست بدهید باز پس گرفتن آن بسیار دشوار است( شاه ایران)

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


الان من پماد که رفته داخل زخمه رو چه جوری در بیارم اخه؟

با گوش پاک کن هم نمیشه؟

اشکال نداره تمیزش کن با همون سرم شستشو کامل پماد بزن

خدایا ببخش که یه زمانی ازت گله کردم که چرا نشد،و بعد فهمیدم خیلی قشنگ ترشو برام چیدی♥️

با گوش پاک کن هم نمیشه؟اشکال نداره تمیزش کن با همون سرم شستشو کامل پماد بزن

فقط با دستمال کاغذی امتحان کردم نشد حس میکنم خشک شده رو زخمش زرد یعنی هم رنگ پماد شده یعتی پماده که توش خشک شده دیگه از ترس یکم کم زدم

ترمیم کننده هم دارم اشکال نداره پماد رفته توش؟

تمیزش کن اگه خشکه اشکال نداره 

اما اگه مرطوب هستن تمیز کن تند تند

دیدی وطنم ویران شد آه ایران من به که بسپارمت. 💚👑❤️ تو آنجا گلوله میخوری من اینجا درد میکشم 🥺 اگر آزادی خود را از دست بدهید باز پس گرفتن آن بسیار دشوار است( شاه ایران)

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز