سلام دخترا، من چند ساله از سامانلعیا خرید میکنم و همیشه هم از کیفیت و تنوع کارهاش راضی بودم. چون اینستا نیست، الان کانالشون رو توی بله فعال کردن و بیشتر مدلهاشون رو اونجا میذارن با تخفیف و شرایط اقساطی.
گفتم اگه کسی دنبالشون میگرده، از اینجا میتونه پیداشون کنه
در حدی منصفه که من پارسال اردیبهشت با ۱۴ تومن کلا عمل کردم ،تازه کلینیک خصوصیم برد منو عمل کرد ،تو صف که بودم واسه عمل ،همه قیمتا چهل تومن تا هشتاد تومن بود مامانم میگفت مطمئنی میخوای پیش این دکتر عمل بشی ،منم چون دیده بودم دکتر رو گفتم بله کاملا مطمئنم و خداروشکر میکنم خیلیییییییییییی خوب شد