بابام کهیر شدید میزنه درحدی ک تب و لرز میکیره باد میکنه جشمش لبش
استخون درد میگیره
میخان نمونه برداری کنن فردا از پوستش
اما دکتر گفتن کهیر عادی حساسیت نیست
شایذ از سیستم ایمنی بدنش باشه ک خود به خود حمله میکنه به بدن
کسی تجربه داشته راهنمایی کنی
نگرانشم😔
گفتن فعلا کورتون بایذ بخوره تا جواب نمونه برداریش بیاذ