2777
2789
عنوان

ای وی اف

71 بازدید | 5 پست

دوستان جنین ک تشکیل میدن انتقال میدن چرا باید منفی شه بفرض؟

اینهمه هزینه فشار روحی روانی خب وقتی جنین تشکیل میشه میزارن برات توی رحم خب باید صد درصدی بشه دگ 

چرا پس بعضیا میگن منفی شدیم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

جنین باید بچسبه به دیواره رحم و به اصطلاح کاشته بشه 

وقتی نچسبه یا دیواره رحم نگه نداره و فرو بریزه خونریزی میشه و جنین هم دفع میشه 

جریانش رو پرسیدید جریانش همان خواست خداست 

جدیدا تو نی نی سایت مد شده وقتی میخوان یکی رو نصیحت کنن اولش مینویسن " ببین عزیزم من مسلمان نیستم و دین شما رو قبول ندارم ولی بنظرم فلان و بهمان و ........ " خب وقتی از پاسخ طرف اونقدر میترسی که خودتو کافر نشون میدی بهتره فاز نصیحت هم نگیری ... چه کاریه آخه ... البته جدیدا گفتن این جملات رو کلاس میدونن و شایدم توجیهی برای کارهای غیرشرعی. (دین هیچ ربطی به آخوند جماعت نداره) ///// یه چیز دیگه هم بگم و عذرخواهی کنم از شما عزیزان، من زیاد اهل خوندن اعلانات نیستم . از اون زنگوله بالای صفحه خوشم نمیاد . بنابراین اگه جوابی ندادم ناراحت نشید ... بطور اتفاقی اگه بین کامنتها ریپلای شما رو دیدم باکمال میل جواب میدم ///// اونقدر دلم برای جوانان ساده و بی پناه هموطنم میسوزه که همیشه و همه جا یک دعا ورد زبونم هست و اونم عاقبت بخیری پسران و دختران سرزمینم هست .
خاسته خدا هههخدا هم ملتو مسخره خودش کرده

توکل به خدا کن عزیزم ماها ک مشکل نازایی داریم هرروزمون با درد و عذابه ولی چاره چیه خواهر انشالله خدا برامون بخاد

میشه برا مامان شدنم دعا کنید

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز