قمهره مدیر استارتر عضویت: 1403/02/28 تعداد پست: 7774 عنوان ای وی اف 49 بازدید | 1 پست دوستان جنین ک تشکیل میدن انتقال میدن چرا باید منفی شه بفرض؟اینهمه هزینه فشار روحی روانی خب وقتی جنین تشکیل میشه میزارن برات توی رحم خب باید صد درصدی بشه دگ چرا پس بعضیا میگن منفی شدیم 1403/11/29 | 22:17 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
abbbbbbba عضویت: 1401/10/04 تعداد پست: 2290 دیگه دست آدم نیس ک.به بدن بستگی داره به سن به رحم . به کیفیت جنین