2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من شنیدم بعضی خانمای نی نی سایتی میگفتن قبلش اینکه ژله رو بریزی توی قالب ، قالبو چرب کن

 از وقتی که مادر شدم، فهمیدم چقدر میتونم قوی باشم ؛ جایی برای تسلیم شدن یا استراحت کردن وجود نداره ؛ هر احساسی هم که داشته باشی باید عاشقانه پیش بچه ات بمونی و ازش مراقبت کنی ... چون یکی هست که تکیه گاهش تویی ؛وقتی بغض میکنه، بوی تنت ، صدات، لمس کردنت،دلشو آروم میکنه ... یعنی یکی هست که  تمام دنیاش تویی🩷 

من شنیدم بعضی خانمای نی نی سایتی میگفتن قبلش اینکه ژله رو بریزی توی قالب ، قالبو چرب کن

اینطوری که چربیش بامایع میاد بالا ؟؟؟؟

دعای همیشگی دخترم:خداکنه خوابه بد هیچ کس هیچ وقت تعبیرنشه💖
اینطوری که چربیش بامایع میاد بالا ؟؟؟؟

من تجربه ای ندارم فعلن توی درست کردن ژله .. تاحالا درست نکردم 


حالا بقیه میان توضیح میدن

 از وقتی که مادر شدم، فهمیدم چقدر میتونم قوی باشم ؛ جایی برای تسلیم شدن یا استراحت کردن وجود نداره ؛ هر احساسی هم که داشته باشی باید عاشقانه پیش بچه ات بمونی و ازش مراقبت کنی ... چون یکی هست که تکیه گاهش تویی ؛وقتی بغض میکنه، بوی تنت ، صدات، لمس کردنت،دلشو آروم میکنه ... یعنی یکی هست که  تمام دنیاش تویی🩷 

قالبت چرب کردی؟ اول با یک چاقو دورش خالی کن بعد  درش بیاد همیشه بجا یک لیوان آب سرد. نصف لیوان ...


همیشه کمترم میریزم . سفت میشه ها ولی خوب در نمیاد. البته گذاشتن تو آب گرم رو امتحان نکردم و الان ک یکی از دوستان گفتن سشوار

همیشه کمترم میریزم . سفت میشه ها ولی خوب در نمیاد. البته گذاشتن تو آب گرم رو امتحان نکردم و الان ک ی ...

اب گرم چند ثانیه باید بزاری زود بگیری وگرنه سل میشه. اره سشوارم خوبه من گاهی استفاده میکنم

من‌همیشه داخل قالی آلومنیوم قالب تفلون کیک میریزم

❤️🌷

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز