ghazaleeeeeee مدیر استارتر عضویت: 1400/07/30 تعداد پست: 9738 عنوان روزنامزدیم 69 بازدید | 2 پست حسادت و انرژی منفی خیلیا رو حس میکردم ی عده از دوستام هی پیام میدن کاش بخت ماهم باز شه.... شمام تجربشو دارین؟ چکار کنم از انرژی بددرامان باشم 1403/11/29 | 15:57 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
mohadese_y80 عضویت: 1400/08/07 تعداد پست: 1324 صدقه بده استوری نزار از دوستات فاصله بگیر چیزی از زندگیت نگو به هیچکس با شوهرت خیلی خوب باش
arabanoo عضویت: 1402/11/26 تعداد پست: 31063 چیزی ک اینجا بهش رسیدم اینه...در هر صورت حق با شماس و من عمرا ریپلای بزنم و بحث کنم چون زمان و انرژی هر دو برام ارزشمند تر از بحث با شماس