2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اگه طلا برای پس انداز داشته باشم اره

ولی خودش میدونه تحت هیچ شرایط طلاهای عروسیم رو نمیفروشم

🔴 از این به بعد بجای کلمه بیماری های “مادر زادی” از کلمه “بدو تولد” استفاده کن 🔴  تو سیستم وزارت بهداشت و آموزش هم داره این کلمه اصلاح میشه و بخشنامه اومده  که واژه مادر حذف بشه چون در خیلی از این بیماریها مادر نقشی نداره ولی همیشه بار منفی و حس سرزنش گر روی مادر میمونه بابت این موضوع. شما هم از امروز شروع کنید تمرین کنید دیگه از این کلمه استفاده نکنید اگر هم جایی شنیدید اصلاحش کنید تا به مرور از جامعه حذف بشه🌹
اگه طلا برای پس انداز داشته باشم ارهولی خودش میدونه تحت هیچ شرایط طلاهای عروسیم رو نمیفروشم

مال من همش طلاهای عروسیمه خونه رو هم به اسم مامانش میزنه به نظرت بهش بگم اگه به اسم خودت میزنی مشکلی ندارم؟

مال من همش طلاهای عروسیمه خونه رو هم به اسم مامانش میزنه به نظرت بهش بگم اگه به اسم خودت میزنی مشکلی ...

چرا میخواد به اسم مامانش برنه؟

🔴 از این به بعد بجای کلمه بیماری های “مادر زادی” از کلمه “بدو تولد” استفاده کن 🔴  تو سیستم وزارت بهداشت و آموزش هم داره این کلمه اصلاح میشه و بخشنامه اومده  که واژه مادر حذف بشه چون در خیلی از این بیماریها مادر نقشی نداره ولی همیشه بار منفی و حس سرزنش گر روی مادر میمونه بابت این موضوع. شما هم از امروز شروع کنید تمرین کنید دیگه از این کلمه استفاده نکنید اگر هم جایی شنیدید اصلاحش کنید تا به مرور از جامعه حذف بشه🌹
چرا میخواد به اسم مامانش برنه؟

هیچوقت دلایلش منطقی نیس 

مادرشوهر من آدمیه که کل اموال پدرشوهرم به اسمشه خواهرشوهرامم همینطور همه ی اموال شوهرشون به اسمشونه اما برا پسرشون میترسن عروس از چنگشون در بیاره انگار 

جاریم چون به اسمش ماشین ثبت نام کردن دیگه به اسم جاریم مونده اونم هرسری مادرشوهرم میپرسه از پسرش هنوز ماشین به اسم زنته؟

من نمیگم چیزی به اسمم بزنه ولی به اسم خودش باشه دو روز دیگه به دردسر نخوریم 

هیچوقت دلایلش منطقی نیس مادرشوهر من آدمیه که کل اموال پدرشوهرم به اسمشه خواهرشوهرامم همینطور همه ی ا ...

آره بابا چه کاریه اخه به نام مادرش باشه

اگه اینجوریه اصلا طلاهات رو نده

شما دیگه زندگیتون مستقل شده چرا دیگران رو بیخود شریک زندگیتون کنید

🔴 از این به بعد بجای کلمه بیماری های “مادر زادی” از کلمه “بدو تولد” استفاده کن 🔴  تو سیستم وزارت بهداشت و آموزش هم داره این کلمه اصلاح میشه و بخشنامه اومده  که واژه مادر حذف بشه چون در خیلی از این بیماریها مادر نقشی نداره ولی همیشه بار منفی و حس سرزنش گر روی مادر میمونه بابت این موضوع. شما هم از امروز شروع کنید تمرین کنید دیگه از این کلمه استفاده نکنید اگر هم جایی شنیدید اصلاحش کنید تا به مرور از جامعه حذف بشه🌹
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز