hjdjdjdkdkd مدیر عضویت: 1398/05/09 تعداد پست: 3368 عنوان یخچال نو | مشاهده متن کامل بحث + 922 بازدید | 22 پست یخچال نو خریدم ساعت ۵بعدازظهر زدیم برق آب گزاشتشم داخلش نه یخ زده نه خنک شده خیلی استرس گرفتم پس چراخنک ننیشه کسی تجربه ای داره 1403/11/29 | 01:20 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
شاغل_موفق عضویت: 1398/05/23 تعداد پست: 5638 خوب خداروشکر زنگ زدم گفت تافردا باید صبرکنی ولی دلم طاقت نمیاره شورمیزنه همش نگران نباش بالاخره چون عایق هست به این راحتی هم دمای اولیه خارج نمیشه که مبارکت باشه و یه دل خوش استفاده کنی همه میتونن موفق باشن فقط کافیه اول تو ذهنشون موفق بشن.
hjdjdjdkdkd مدیر استارتر عضویت: 1398/05/09 تعداد پست: 3368 ما هم گراند گرفتیم ولی بعد چند ساعت یخ زد دماش روی ۱۷ و خود یخچال روی ۵ دلم شورمیزنه نمیدونید باچهمکافاتی خریدیمتواین گرونی
hjdjdjdkdkd مدیر استارتر عضویت: 1398/05/09 تعداد پست: 3368 نگران نباش بالاخره چون عایق هست به این راحتی هم دمای اولیه خارج نمیشه که مبارکت باشه و یه دل خوش است ... عایق یعنی جیمرسی عزیزم از پیامت❤️
سبززیتونی عضویت: 1399/03/17 تعداد پست: 34972 گفت تافرداصبرکن خب پس الان چرا نگرانی؟؟؟؟ برو بخواب فردا حل میشه یاشاسین آذربایجان💓✌
hjdjdjdkdkd مدیر استارتر عضویت: 1398/05/09 تعداد پست: 3368 خب پس الان چرا نگرانی؟؟؟؟ برو بخواب فردا حل میشه توکل برخدا
عسلیasali70 عضویت: 1403/09/30 تعداد پست: 1572 دلم شورمیزنه نمیدونید باچهمکافاتی خریدیمتواین گرونی باید زودتر زنگ میزدی به نمایندگیش نترس ضمانت نامه داره گردن خودشونه حرفام تک سایزه تو هر مغزی نمیره
شاغل_موفق عضویت: 1398/05/23 تعداد پست: 5638 عایق یعنی جیمرسی عزیزم از پیامت❤️ همونی که باعث میشه هوای گرم وارد یخچال نشه و داخلش همیشه خنک بمونه همه میتونن موفق باشن فقط کافیه اول تو ذهنشون موفق بشن.
89900saharsheytoni عضویت: 1399/07/10 تعداد پست: 1624 سلام استارتر مشکل یخچالت جیشد؟ منم الان دقیقا همیننشمل دارم