2777
2789
عنوان

پانکچر کردم

534 بازدید | 16 پست

چهارشنبه پانکچر شدم 

الان سه روز گزشته

از دیروز  زیر دلم درد میکنه 

تکرر ادرار دارم 

میرم جیش کنم درد میگیره یکم 

اما کلا زیر دلم درد میکنه از چیه از پانکچره ینی؟

کی خوب میشم😕

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ممکنه عزیزم کاش با دکترت صحبت کنی بهتر راهنماییت میکنه

جی ممکنه؟

زنگ زدم گفت سفیذه تخم مرغ بخور همین 

اخه ۵ تا تخمگ داشتم ینی هایپر شدم؟

اخه تخمکام ک زیاد نبود

جی ممکنه؟زنگ زدم گفت سفیذه تخم مرغ بخور همین اخه ۵ تا تخمگ داشتم ینی هایپر شدم؟اخه تخمکام ک زیاد نبو ...

میگم دردت ممکنه برای تخمک کشی باشه 

سفیده تخم مرغ رو که دکترت گفته بخور دوغم شنیدم خوبه از دکترت بپرس ببین اگه ضرر نداره بخور 

خدایا تو بساز تو بسازی قشنگتره🥰زود بود برای رفتنت دخترکم🖤

عزیزم چن تا تخمک داشتی؟ چن تا جنین شد؟قراره میکرو کنی؟ یا ای وی اف؟

ای وی اف هنوز نمیدونم گ جند تا جنین شده که

من اندومتریوز هستم خیلی تخمک نداشتم ۵ تا تخمک داشتم کلا

دکتر گفت پریودی بعدیت بیا بهت بگم چند تا جنین شده یا نشده اصلا 

خبر ندارم

ایشالا ک هر ۵ تاش جنین خوب بشن برات

فک نکنم چشمم اب نمیخ‌ره ‌والا

اخه اسپرم همسرمم یکم ضعیفه

اضلا مشخص نیس چی بشه 

راستی اگر دوتاش جنین بشه بفرض انتقال میدن؟

بیین تو نمید‌ونی زیر دلم درد میکنه الان کی خوب میشه 

فک نکنم چشمم اب نمیخ‌ره ‌والااخه اسپرم همسرمم یکم ضعیفهاضلا مشخص نیس چی بشه راستی اگر دوتاش جنین بشه ...

ببین کاش میگفتی برات میکرو کنن

الان مثلا برا ماهم ک چون شوهرم مشگل داره دکتر گفنه میکرو کنین .ینی اسپرمای خوب و خودشون تزریق میکنن ب تخمک و جنینای بهتری تشکیل میشن اگه تخمکا هم خوب باشن

ولی تو ای وی اف اسپرمارو میریزن کنار تخمکا تا خودشون لقاح بشن


اره حتی اگه ی دونه هم باسه انتقال میدن ولی بستگی ب کیفیت جنین داره اگه خیلی ضعیف باشه میگن انتقال بدیم نمیگیره

والا این دردا میگن طبیعیه ..من حتی ای یو ایم ک کرده بودم تا سه روز درد زیر دل و تخمدان داشتم ..سفیده تخم مرغ و دوغ بخور  خ خوبه..با دکترتم در ارتباط باش اگه بهتر نشدی

فقط 5 هفته و 5 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40
ببین کاش میگفتی برات میکرو کننالان مثلا برا ماهم ک چون شوهرم مشگل داره دکتر گفنه میکرو کنین .ینی اسپ ...

صحبت کردم گفت عادیه تخمدان هات باد کرده بخاطر اون درد داری

برای تکرر ادرار گفت شایذ عفونت ادرار گرفتی یه قرص گفت بهم بخرم بخورم همین 

صحبت کردم گفت عادیه تخمدان هات باد کرده بخاطر اون درد داریبرای تکرر ادرار گفت شایذ عفونت ادرار گرفتی ...

خب پس ایشالا ک چیزی نیست

تا وقتی ک انتقال بدی هر گونه عفونتی ک داریو درمان کن

چ ادراری چ واژینال

اینا باعث التهاب تو بدنت میشه و نمیزاره لانه گزینی بشه

فقط 5 هفته و 5 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز