ببین کاش میگفتی برات میکرو کنن
الان مثلا برا ماهم ک چون شوهرم مشگل داره دکتر گفنه میکرو کنین .ینی اسپرمای خوب و خودشون تزریق میکنن ب تخمک و جنینای بهتری تشکیل میشن اگه تخمکا هم خوب باشن
ولی تو ای وی اف اسپرمارو میریزن کنار تخمکا تا خودشون لقاح بشن
اره حتی اگه ی دونه هم باسه انتقال میدن ولی بستگی ب کیفیت جنین داره اگه خیلی ضعیف باشه میگن انتقال بدیم نمیگیره
والا این دردا میگن طبیعیه ..من حتی ای یو ایم ک کرده بودم تا سه روز درد زیر دل و تخمدان داشتم ..سفیده تخم مرغ و دوغ بخور خ خوبه..با دکترتم در ارتباط باش اگه بهتر نشدی