1000sogand مدیر استارتر عضویت: 1400/11/27 تعداد پست: 10434 عنوان زیست کنکور 36 بازدید | 1 پست بخش گیاهی به نظرتون خودم بخونم اوکیه یا تدریس ببینم با توجه به مبحثش؟ بعضی زخم ها خوب نمیشن فقط با گذر زمان بهشون عادت میکنی🙂 1403/11/27 | 03:08 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
fugsrkkmbv عضویت: 1402/06/28 تعداد پست: 613 تدریس ببینی خیلی تاثیر بیشتره اونطوری درسو بهتر میفهمی و سر خوندن و مرور کردن خیلی زود و سریع. تموم میکنی