ghazaleeeeeee مدیر استارتر عضویت: 1400/07/30 تعداد پست: 9738 عنوان حسادت ی عده 42 بازدید | 4 پست نامزد کردم استوری کردم اینستا حالا پشیمونم... حس میکنم چشم بد دنبالمه... خیلی چهارقل و ایت الکرسیم میخونم... کاش استوری نمیکردم 1403/11/27 | 02:57 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
چشمه_خانم عضویت: 1401/12/20 تعداد پست: 1107 😁خودت کردی خودتم ناراحتی چشم بد هم دنبالته؟ چرا اینا ک نامزد میکنن فک میکنن چشم میخورند بابا ازدواج برد تو المپیک نیست
چشمه_خانم عضویت: 1401/12/20 تعداد پست: 1107 هیچکی چشمت نکرده هیچکی هم کارت نداره بت قول میدم خیالت راحت
ghazaleeeeeee مدیر استارتر عضویت: 1400/07/30 تعداد پست: 9738 😁خودت کردی خودتم ناراحتی چشم بد هم دنبالته؟ چرا اینا ک نامزد میکنن فک میکنن چشم میخورند بابا ازدوا ... ببندش میخام نظرندی