مزایا، خب مستقل میشی، خونه زندگی خودت رو داری، گردشهای دوتایی،عاشقانه های دوتایی، نیاز عاطفی و جنسی با شریک زندگیت حل میشه، کلا زندگی قشنگ و دلچسب میشه، معایب اگه شوهرت خدای نکرده بد باشه یا خانوادش بد باشن، کلا معایب هس وگرنه شوهرت خوب باشه و تفاهم داشته باشین معایب خاصی نداره