2777
2789
عنوان

کیت تخمک گذاری

158 بازدید | 2 پست

سلام خانوما کسی از کیت تخمک گذاری استفاده کرده؟من روز ۱۸ پریود استفاده کردم دو تا خط انداخت بنظرتون روز ۱۸ یا ۱۹ پریود احتمال تخمک گذاری هست؟

خدایا میدانم که میبینی...

احتمالش که هست در همه دوره این اتفاق بیفته 

ولی اینکه کیت درست باشه یا نه نمیدونم

آنچه خواهی از او خواه و آنچه طلبی از او طلب، به نظری صد هزار حاجاتت روا نمايد و به التفاتی صد هزار درد بی درمان دوا کند و به انعطافی زخم‌ها را مَرهم نهد و به نگاهی دل‌ها را از قيد غم برهاند، آنچه کند او کند ما چه توانيم کرد، يَفعل ما يَشاء و يَحکُمُ ما يُريد است، پس سَرِ تسليم نـِه و توکّل بر رَبِّ رحيم بـه .    

همیشه 4 5 روز پشت سر هم بزار کیتو چون ممکنه روز قبل هم مثبت بوده باشه

بنظرم برو اقدام

تخمک بعضا تا 24 ساعت هم بنده نیست بسته به بدن هر کس داره

فک کن از یه کیت تا کیت بعدی تخمک بیاد بره

پس زیاد منتظر نباش و دیدی پررنگه برو اقدام

🙇

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز