2777
2789
عنوان

آشپزی

47 بازدید | 4 پست

سلاااام قشنگااا روزتون بخیر

من یه مشکلی دارم عزیزان اینکه بعد اشپزی غذای که پختم رو نمیتونم بخورم وقتیم که میخورم احساس میکنم کلا بی طعمه☹️در حالی که همه دستپختمو دوست دارن و تعریف میکنن حتی دوران دانشجویی که تو خوابگاه اشپزی میکردم نمیدونم چه مرگمه همش فکر میکنم غذاهام بی طعمه کلا

شاید چون اینو باور کردین که نمیتونین غذا بخورین یا غذاتون بی طعمه اینطور میشین. اعتماد به نفستونو ببرین بالا. بعدم سعی کنید غذاتونو با سالاد نوشیدنی اینا بخورین شاید درست شد

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


منم حس شمارو دارمدستپختم بهم نمیچسبه

خیلی حس بدیه کلا روزای که اشپزی میکنم یا از بیرون برا خودم سفارش میدم یا با ماست و پنیر این جور چیزا خودمو سیر میکنم خیلی کلافه شدم

شاید چون اینو باور کردین که نمیتونین غذا بخورین یا غذاتون بی طعمه اینطور میشین. اعتماد به نفستونو بب ...

اره شاید انقدر تلقین کردم اینطوری شدم

ممنون ازتون 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز