میتونم بفهمم چیمیگی
من یکی از عزیزانم بخاطر اتفاقاتیک برا خانواده ش افتاده تقریبا باید بگم خیلی فرد سمی شده
یعنی با اون اتفاقات هر کدوممون بودیم حتی بدتر از ایشون میشدیم.
الان بچه هاش نوجونن تو اون جو خانوادگی طوری شدن که یک ساعت تو خونه نباشن براشون بهشته.دخترش ۱۷ سالشه دستاش ارتعاش گرفته،بدترین جو خانوادگی ک دیدم
هممون میدونیم باید درمان بشه اما خودش قبول نمیکنه