2777
2789
عنوان

نشخوار فکری

171 بازدید | 21 پست

بچه ها  کسی میدونه اینکه اصلا نمیتونی تمرکز کنی و فکرت معطوف به یک قضیه باشه و حتی توی خواب هم آنقدر فکرت درگیر باشه ک همش تو خواب بیدار شی و جتی بعضی اوقات شده دوساعت حتی سه ساعت طول بکشه تا خوابت ببره؛ اینو چجوری میشه حلش کرد‌

اصلا نشخواره ذهنیه اسمش؟

نمیدونم چطور فکرمو از این همه درگیری حفظ کنم

این زندگی ب کامممون نبود و نیست...

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


نمیدونم وسواس فکریه یا نشخوار فکری

اضطراب و استرس هم دارم.

حتی توی صحبت کردنم هم میتونم حسش کنم.

متاهلی همچین چیزیه.انقدر دلواپس آینده میشی ک عواقبش میشه این

این زندگی ب کامممون نبود و نیست...
اضطراب و استرس هم دارم.حتی توی صحبت کردنم هم میتونم حسش کنم.متاهلی همچین چیزیه.انقدر دلواپس آینده می ...

من مجردم همینم والا

اضطراب و استرس و افسردگی و عدم اعتماد به نفس باهم جمع شدن و از من یه آدم اروم و ناراحت ساختن🥲

امضا 🫆 نمیزنم میترسم جعلش کنن😝 تو دنیای مستطیل ها من یه مربعم که هیچکس متوجه عرض بنده نمیشه😃 زندگی خودش سخت هست سختترش نکن😉 🌱

من مجردم همینم والااضطراب و استرس و افسردگی و عدم اعتماد به نفس باهم جمع شدن و از من یه آدم اروم و ن ...

وای چه بد

البته بخش عظیمی از مشکلاتمون هم بر میگرده به اقتصاد.

من ک همش دلهره اینو دارم که چی میشه

این زندگی ب کامممون نبود و نیست...
وای چه بدالبته بخش عظیمی از مشکلاتمون هم بر میگرده به اقتصاد.من ک همش دلهره اینو دارم که چی میشه

مال من بخاطر چیزای دیگه بود و ازم این ساخته

کلی سعی کردم تغییرش بدم نشد

امضا 🫆 نمیزنم میترسم جعلش کنن😝 تو دنیای مستطیل ها من یه مربعم که هیچکس متوجه عرض بنده نمیشه😃 زندگی خودش سخت هست سختترش نکن😉 🌱

مال من بخاطر چیزای دیگه بود و ازم این ساختهکلی سعی کردم تغییرش بدم نشد


میتونم بفهمم چی‌میگی

من یکی از عزیزانم بخاطر اتفاقاتی‌ک برا خانواده ش افتاده تقریبا باید بگم خیلی  فرد سمی شده

یعنی با اون اتفاقات هر کدوممون بودیم حتی بدتر از ایشون می‌شدیم.

الان بچه هاش نوجونن تو اون جو خانوادگی طوری شدن که یک ساعت تو خونه نباشن براشون بهشته.دخترش ۱۷ سالشه دستاش ارتعاش گرفته،بدترین جو خانوادگی ک دیدم

هممون میدونیم باید درمان بشه اما خودش قبول نمیکنه

این زندگی ب کامممون نبود و نیست...
حتی بگی هم عزیزم درکت نمیکننمن به همسرم گفتم میخندید ساده گذشت از حرفم

من اگر بهش بگم انگار یه پتک یا آتو  داده باشم دستش

میدونم ک ب وقتش بر علیه من استفاده میکنه.

بله بایدم بخندن از‌نظر اونا ما‌خانوما هیچی نمیفهمیم یا سختش میکنیم

این زندگی ب کامممون نبود و نیست...
میتونم بفهمم چی‌میگیمن یکی از عزیزانم بخاطر اتفاقاتی‌ک برا خانواده ش افتاده تقریبا باید بگم خیلی فر ...

میخواستم از طریق روانشناس دانشگاه تراپی انجام بدم

حوصله اینکه واسم پرونده تشکیل بدن تو دانشگاه و بقیه منو تو اداره مشاوره ببین و سوال پیچ کنن نداشتم

گاهی فکر میکنم اینکه مادر یه بچه باشم در حقش ظلم کردم 

امضا 🫆 نمیزنم میترسم جعلش کنن😝 تو دنیای مستطیل ها من یه مربعم که هیچکس متوجه عرض بنده نمیشه😃 زندگی خودش سخت هست سختترش نکن😉 🌱

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز