2777
2789
ی چیزی بگو از خودت اینطوری سخته یکم

من من حدس بزن بگم ؟  

خودت زندگیت و بساز . یه زن مستقل و قوی از همه جذاب تره.         به هر چی می‌خوام میرسم 😍😍💪💪 دوستان من باردار نیستم تیکت آزمونمه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

در پناه حضرت زهرا علیها سلام باشی

سلام عزیزم. من توی شخصی بهتون پیام دادم و چند روزه منتظرم. میشه جوابم رو بدی؟ یا همین جاهم میگم لطفا جوتبم رو بده


لطفا به منم بگو. من کی ازدواج میکنم؟ چجور ادمیه؟ هرچی از خصوصیات اخلاقی و ظاهریش به ذهنت میرسه بگو. شغلش چیه یا در چه حیطه ای هست؟

به نظرت کلا ازدواج توی تقدیرم هست یا نه و اینکه سنگینی یا طلسم دارم؟

کمک عموتون رسید.(میناب_صد و شصت و هشت فرشته) .هرگز وطن فروشیتون رو فراموش نمی کنیم...... رهبرم داغت هنوزم باورم نمیشه؛ ایراندوست ترین آقا💔🇮🇷

سلام عزیزم. من توی شخصی بهتون پیام دادم و چند روزه منتظرم. میشه جوابم رو بدی؟ یا همین جاهم میگم لطفا ...

بعد از تایپ این پیام که کردی،سه روز تقریبا پیشنااد داری که باهم ازدواج نمی کنید ولی ازدواجت ۵ ماه دیگه هست،خودت طلسم نداری،خونتون سنگین بود بخاطر دلخوری اقوام پدری چیزی شبیه ارث ، یا دلشکستگی به همت امام رضا رفع شد،،،صلوات امام زمان یک عدد فراموش نشه تا عنایت خاصه امام شاملتون بشه..بگو امام زمانم اول هفته خوبی داشته باشی..یازهرا مددی

موفق هستی ولی خب ۱ سال کمتر طول میکشه تا عادت کنیزمانش نزدیکه یک فصل یا دو فصل ۸ ماه نهایت

مرسی وای چقد ذوق کردم😻😻😻😻😻

کارم سخته که طول میکشه یهش عادت کنم؟ 

دقیق میتونی بگی چه شغلی هست؟ 

صددرصد کارمند دولت هستم؟ 

سلام عزیزم قبلا پرسیدم ولی نگفتی زندگیمون از دور قشنگه به چشم مردم ولی یه روز با آرامش نداریم همش ب ...

حق که همیشه با خانوماست/ولی خب یکم مراعاتش کن

تا یه هفته دیگه برای همیشه زندگیت خوبه

مبل راحتی دیدم تو خونت و خودتم وقتی کسی حرف میزنه تو بهرش میری،مشغول به کاری کن خودت و و به رفتار شوهرت فکر نکن

درسته بکم رو مخه..صلوات و یادت نره یک عدد کافیه

حق که همیشه با خانوماست/ولی خب یکم مراعاتش کنتا یه هفته دیگه برای همیشه زندگیت خوبهمبل راحتی دیدم تو ...

ممنون عزیزم

آره حرف دیگران خیلی برام مهمه متاسفانه

فکر و ذکرم همش شده افکلر منفی

ممنون عزیزمآره حرف دیگران خیلی برام مهمه متاسفانهفکر و ذکرم همش شده افکلر منفی

راهکار دادم بهت

پوست شما سبزه هست؟

چرا شده زندگیت افسوس

..سعی کن جایی باشی که افتاب میاد و با گل و گیاه زیاد باش

صبحها مطالعه کن

از موبایلم کمی دور باش..خودت هم روحیه ات تا سه ماه دیگه خوبه

مرسی وای چقد ذوق کردم😻😻😻😻😻کارم سخته که طول میکشه یهش عادت کنم؟ دقیق میتونی بگی چه شغلی هست؟ صدد ...

گلی این سوالمم پاسخ میدی؟ 

بخدا اینقد برام مهمه در اینده کارمند باشم که حد نداره

مرسی وای چقد ذوق کردم😻😻😻😻😻کارم سخته که طول میکشه یهش عادت کنم؟ دقیق میتونی بگی چه شغلی هست؟ صدد ...

کارت خوبه سخت نه نییت..پشت میز دیدمت

شغلم مربوط به مدرکه شما

از اون سوالها پرسیدی..ولو لباس فرم داری

ارگان دولتی

شبیه بیمه هست

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز