۹۸۹۷ مدیر عضویت: 1403/01/07 تعداد پست: 1638 عنوان حس ششممی | مشاهده متن کامل بحث + 24733 بازدید | 3485 پست امم هرچی حس میکنی پلیززز بگو پروانه🦋🥺 1403/11/24 | 04:13 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
delدریاگرفته عضویت: 1402/03/18 تعداد پست: 2041 یعنی پس با محمد ازدواج میکنم ! بلع سبزس خودشه اگه این تحقق نکنه ۱ سال و دو سال ولی فردی بهتر
delدریاگرفته عضویت: 1402/03/18 تعداد پست: 2041 لطفا منم بگو کراشم بهم توجه میکنه؟ آدم خوبیه؟کی ازدواج میکنم ؟ آینده شغلی دارم؟ اگه برات بستنی میخره.. خوبه همین کافیهیعنی عقبه نداره..هر دو بچه هستید
delدریاگرفته عضویت: 1402/03/18 تعداد پست: 2041 عزیزم پسر خالمه واقعا اینطوریه این که اهل نماز وروزه است درونگرا ندیدم با خانم ها هم گرم بگیره پس یع ... ایشون و دیدم با انگشتر طلاو کار ازاد،،میدونی چیه/تنها آدم مذهبی ک دیدم عوض نشده امام رضا و امام زمان هست و امام زاده هااز بقیه بترس
دیربازژژژژون عضویت: 1403/11/03 تعداد پست: 2867 بله داری،فکر کمم در خصوصی کامل گفتم..شبت خوش نه عزیزم نگفتین ولی ممنونم عزیزم .فقط نمیدونم چرا هرکس ف ال گرفته میگه دعا دارم بنظرت بختم بستن دعا دارم؟ همینو میش بگی
goooli75 عضویت: 1403/12/18 تعداد پست: 32 زمان بره حداقل یک ماه چی زمان بر هست؟ طلاق یا آرامش و خوشبختی؟
خدای_آرزوها عضویت: 1402/11/25 تعداد پست: 3421 اگه برات بستنی میخره.. خوبه همین کافیهیعنی عقبه نداره..هر دو بچه هستید 😐😐😐😐بخدا من متوجه نمیشم 💛
delدریاگرفته عضویت: 1402/03/18 تعداد پست: 2041 عزیزم پسر خالمه واقعا اینطوریه این که اهل نماز وروزه است درونگرا ندیدم با خانم ها هم گرم بگیره پس یع ... فقط تحقیق کناسم خودت و اونم تو خصوصی برام بده..بگم فایده داره یا نه
delدریاگرفته عضویت: 1402/03/18 تعداد پست: 2041 صورت سه تیغه چیه گلم گفتمتصویر ها گاهی نمایان باتن هستمن عالم بغیب نیستم،خدا میدونه فقط الله عالم برات الامور
هنیننین عضویت: 1401/10/14 تعداد پست: 2749 ایشون و دیدم با انگشتر طلاو کار ازاد،،میدونی چیه/تنها آدم مذهبی ک دیدم عوض نشده امام رضا و امام زمان ... دوسم داره؟از نظرش چجور دختری ام؟رابطمون جدی میشه؟ته رابطمون چی میشه؟اکسم برمیگرده؟ناراحته از این دوری؟هرچیزی که حس میکنی بگو عزیزم کلاااا هرچی که میشه رو بگو
delدریاگرفته عضویت: 1402/03/18 تعداد پست: 2041 میشه بگی مقصر ماجرای داستان من و اون من بودم یا اون؟؟؟؟؟اگه مقصر اونه چجوری تقاص پس میدهچجوری قلبمو ... حقیمت پس میدن انسانها.. فقط تحمل کنو محلش نزار برههرکس دنبال لیاقت خودشه
delدریاگرفته عضویت: 1402/03/18 تعداد پست: 2041 دوسم داره؟از نظرش چجور دختری ام؟رابطمون جدی میشه؟ته رابطمون چی میشه؟اکسم برمیگرده؟ناراحته از این دور ... فقط نیدونم دور خودت میچرخی..بنشین و بیخیال شوفقط خانواده
impanah عضویت: 1403/11/19 تعداد پست: 337 صورت کشیده موهای تا کمر چشمای خرمایی پوست گندمی کمر باریک خوش خنده وجدان ك نباشد، هركس خدايي ميكند؛