من امام رضایی ام🌹🌹🌹دل من گم شد اگر، بسپارید امانات رضا... و اگر از تپش افتاد دلم ببریدش ملاقات رضا... از رضا خواسته ام بگذارد که غلامش بشوم همه گفتند محال است ولی دلخوشم من به محالات رضا(علیه السلام)
ببینید این پول رو میتونید واریز به یه کارت دیگتون کنید و هرجور مایلید استفادع کنید.یا با هیمن کارت ویپاد هم میشه فرقی نداره.همه جوره میشه استفاده کرد.مثل بقیه بانکا نیس ک فقط باید کالا برداری.بیشتریا میدن طلا😂😂
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
ما ی تومن میگرفتیم فوری تسویه میکردیم ،دو تومن میگرفتیم و به این ترتیب....رسونده بودیم هفت تومن
منو همسرم و پسرم
ک من یروز دیر تسویه کردم الان اومده پایین چهار تومنم نمیده
من امام رضایی ام🌹🌹🌹دل من گم شد اگر، بسپارید امانات رضا... و اگر از تپش افتاد دلم ببریدش ملاقات رضا... از رضا خواسته ام بگذارد که غلامش بشوم همه گفتند محال است ولی دلخوشم من به محالات رضا(علیه السلام)
ببینید این پول رو میتونید واریز به یه کارت دیگتون کنید و هرجور مایلید استفادع کنید.یا با هیمن کارت و ...
ولی ما اوایل فقط کارت میکشیدیم ،کارت ب کارت نمیشد
من امام رضایی ام🌹🌹🌹دل من گم شد اگر، بسپارید امانات رضا... و اگر از تپش افتاد دلم ببریدش ملاقات رضا... از رضا خواسته ام بگذارد که غلامش بشوم همه گفتند محال است ولی دلخوشم من به محالات رضا(علیه السلام)
ن الان همه کار میشه کرد.من ۱ تومن وامو گرفتم واریزش کردم به ملت.شرتیط الانش خیلی بهتره تا قبل
خوبه ما فکر میکردیم بعد از سه چهار تومن شرایطش فرق کرده
من امام رضایی ام🌹🌹🌹دل من گم شد اگر، بسپارید امانات رضا... و اگر از تپش افتاد دلم ببریدش ملاقات رضا... از رضا خواسته ام بگذارد که غلامش بشوم همه گفتند محال است ولی دلخوشم من به محالات رضا(علیه السلام)