2789
عنوان

وام ویپاد

| مشاهده متن کامل بحث + 996 بازدید | 41 پست

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خدا کنه اینجوری باشه.مثلن ۴۰ تومن وامو بگیریم.تسویش ک کردیم بزنه ن چیزی پرداخت نکردی.یه نفر اینجوری ...

چهل تومنم همینجوری نمیده که ...بصورت پله کانی میده و اینکه گردش حساب هم باید داشته باشی الان چهار تومن منو نمیده می‌نویسه گردش حساب نداشتی 

من امام رضایی ام🌹🌹🌹دل من گم شد اگر، بسپارید امانات رضا... و اگر از تپش افتاد دلم ببریدش ملاقات رضا... از رضا خواسته ام بگذارد که غلامش بشوم همه گفتند محال است ولی دلخوشم من به محالات رضا(علیه السلام) 
مثلا وام پشتوانه 40 تومنی رو توی چند تا قسط میشه برگردوند؟

اونو نمیدونم ولی پنج تومنو توو چهار قسط

من امام رضایی ام🌹🌹🌹دل من گم شد اگر، بسپارید امانات رضا... و اگر از تپش افتاد دلم ببریدش ملاقات رضا... از رضا خواسته ام بگذارد که غلامش بشوم همه گفتند محال است ولی دلخوشم من به محالات رضا(علیه السلام) 
میگم واسه مبالغ بالاتر هم همینجوریه.یا باید با حساب کار کنی

نمیدونم عزیز 

تا جایی ک میدونم باید خوش حساب و گردش حساب داشته باشی تا ب صورت پله کانی مبالغ بالا بگیری 

من امام رضایی ام🌹🌹🌹دل من گم شد اگر، بسپارید امانات رضا... و اگر از تپش افتاد دلم ببریدش ملاقات رضا... از رضا خواسته ام بگذارد که غلامش بشوم همه گفتند محال است ولی دلخوشم من به محالات رضا(علیه السلام) 
چهل تومنم همینجوری نمیده که ...بصورت پله کانی میده و اینکه گردش حساب هم باید داشته باشی الان چهار تو ...

تا چقدر باید گردش حساب داشته باشی؟؟تا وام چند میلونی باید گردش خساب داشته باشی؟یا ففط واسه ۴۰ تومنی اینجوریه

چجوریه توضیح میدی. من هنوز کارتم نیومده

ای وام پله ای یه

یعنی از مبلغ کم برات باز میشه تا ۴۰ میلیون

مثلا اولین قفلی ک باز میشه،یه میلیونیه

میتونی وامشو برداری،تو چهار قسط پرداختش کنی

اگه سر وقت پرداخت کردی و گردش حسابم داشتی وام بعدی برات باز میشه

برای وقتایی ک خیلی لنگی،یا مثلا دم عید،خیلی خوبه

من افتادم توی یه چاهِ پنج متری و تو،،،یه طناب سه متری برام انداختی پایین....بگم نیستی، دروغ گفتم...بگم هستی، خیلی کمه):                                                         برایت نوشته بودم که از وضع موجود به ستوه آمده‌ام و در فکر نجات دادن خود هستم؛ زمان زیادی گذشت، اما حقیقت این است که مفهوم «نجات» حتی نزدیک هم نشد به این امپراطوری خاکستر و ویرانی.                                               ‏یاد اون بچه میفتم که تو مدرسه رو کیفش نوشتن `خر` ...با غم و اندوه و بغض اومده خونه.. مامانش گفته عب نداره کیفت رو برات با صابون تمیز می‌کنیم..گفته کیف رو ول کن من خرم؟؟من که اینقدر با همه مهربونم):    حکایت مواجهه من با آدم‌هاییه که یهو ازشون عجیب‌ترین بی‌مهری‌ها رو میبینم...

تا چقدر باید گردش حساب داشته باشی؟؟تا وام چند میلونی باید گردش خساب داشته باشی؟یا ففط واسه ۴۰ تومنی ...

قرار بود من این ماه شش تومن بگیرم چون یروز دیرتر تسویه کردم مبلغ اومد رو چهار ،ک اونم نمیده،میگه علاوه بر وام ک بهتون تعلق میگیره خودتون باید گردش حساب داشته باشید 

حالا مبلغ بالاتر هم همینطوریه صددرصد


من امام رضایی ام🌹🌹🌹دل من گم شد اگر، بسپارید امانات رضا... و اگر از تپش افتاد دلم ببریدش ملاقات رضا... از رضا خواسته ام بگذارد که غلامش بشوم همه گفتند محال است ولی دلخوشم من به محالات رضا(علیه السلام) 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز