بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
عشق مگه موقت بودن برمیداره؟؟!مگه میشه واسه عشق و علاقه زمان گذاشت. این کثیف ترین رابطه انسانیه من دوستی رو بیشتر قبول دارم چون حداقل زمان براش نمیذارن روابط انسانی پیچیده تر از این حرفاس. رابطه زناشویی باید براساس عشق باشه در غیر اینصورت بچه آیی که متولد میشه از این رابطه هزار و یک جور مشکل اخلاقی شخصیتی پیدا میکنه. این اخوندا در همه زمانها از این بازیها بنام شرع راه انداختند تا بتونن به هر صورتی هوای نفسشون رو برآورده کنند مثلاً در زمان ساسانیان موبدان زرتشتی برای پادشاهان ساسانی ازدواج با محارم رو شرعی دونستن یا مثلاً گفتن هر عروسی باید شب اول پیش موبد بره تا تا روح الهی در کالبدش دمیده بشه و بعد بره با شوهرش تا این حد کثیف و غیر قابل تصور به مراتب از آخوندای مسلمان بدتر خدا به ما عقل داده روح انسانی داده خودمون باید بفهمیم و تن به هر کاری ندیم. نه هر شیطانی در لباس مذهب در هر زمانی برای ما تعیین کنه چی خوبه چی بد!!!