2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم من همسن تو بودم انواع کرم ها تونر ها و.... از همه برندها و خفنترین هاشون زدم ....ولی اینا چیزی جز ایجاد حساسیت پوستی نبودن

چیزی که باید بدونی اینه که اول از همه جوش توی این سن طبیعیه

دوم یه شوینده ملایم استفاده کنی بعد مرطوب کننده مخصوص صورت 

و فقططط ضد افتاب بی رنگ و همین 

تو این سن فقط روتین ساده و سبک باید داشته باشی شوینده ، ابرسان مرطوب کننده ، ضدافتاب

یه سوال دیگه هم داشتم 

من پوستم تیره هست زیر چشام سیاهه جوش هم دارم و البته جای جوش همین روتین خوبه؟

فقط میشه بگید چطور استفاده میشه مثلا وقتی شوینده زدم باید صورتم رو با آب بشورم؟ضد آفتاب‌ و ابرسان رو باید باهم بزنم

....

یه سوال دیگه هم داشتم من پوستم تیره هست زیر چشام سیاهه جوش هم دارم و البته جای جوش همین روتین خوبه؟ف ...

جوش تو این سن طبیعیه 

ضد جوش تینولا خوبه 

پانژلم خوبه

ولی نمیدونم جوشات در چه حده و چه شکلیه 

اگه زیاده دکتر برو 

برای تیرگی دور چشم ، اب زیاد بخور و خواب کافی داشته باش تو این سن نمیشه کرم دور چشم استفاده کرد 

صبح وقتی بیدار میشی و شب قبل خواب صورتتو با شوینده بشور 

صورتت رو با اب خیس کن و شوینده بزن و ماساژ بده و بعد بشور 

بعدش که یکم نمدار بود صورتت ابرسان بزن و یعد یه مرطوب کننده مخصوص پوستت 

یک ربع قبل بیرون رفتن هم ضدافتاب بزن

بازیگر تئاتر و نوازنده🎭🎼

نمیدونم به خدا فقط جوش میزنه فک کنم چربه چون جوش میزنه

یه شونده پوست چرب بگیر اودرم خوبه اردن سبوما خوبه برو داروخانه گیرت میان

یه مرطوب کننده بگیر بازم لافارر خوبه اردن سوبما خوبه 

ضد فتاب بزن فلویدی مای و سینره و لافارر و پرایم اینا همشون خوبن 


مامان همیشه هواتو داره!

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792