2777
2789
عنوان

تعیین جنسیت

86 بازدید | 8 پست

سلام بچه روزتون بخیر یه سوال داشتم می‌خوام ببینم کیا با رژیم و دکتر و . .  (بخیر از ivfو . . .) تونستن به جنسیت دلخواه برسن کیا جنسیت مورد نظرشان نشد؟

تعداد رای : 4
نظرسنجی
بله
1
25%
خیر
3
75%

من با رژیم غذایی بودم ک نشد

فکر میکنم آی وی اف اگه دردسر داره ولی ارزششو داره

روز سختی تازه میفهمی هوادار تو کیست /بی کس و درمانده وقتی میشوی یارتوکیست/مشتری وقتی که بسیارست سرگرمی، ولی... /در کسادی تازه میفهمی خریدار تو کیست/دست وپایت نه!...درآن روزی که قلبت بشکند/تازه در آن موقع میدانی مددکار تو کیست/هرکسی آید عیادت آخرشب میرود /تازه آن هنگام میفهمی پرستار تو کیست/میرسدروزی که اطرافت نمیماند کسی... /آن زمان پی میبری... یار وفادار تو کیست /میروی یک روز از این شهر و میمیرد کسی/تازه در آن روز میفهمی... گرفتار تو کیست..💫آدما از خوبیاشون زیاد واست میگن ولی بدی هاشونو میزارن خودت تجربه کنی..

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چقدره هزینش؟

شنیدم رو بیست هست یا سی

روز سختی تازه میفهمی هوادار تو کیست /بی کس و درمانده وقتی میشوی یارتوکیست/مشتری وقتی که بسیارست سرگرمی، ولی... /در کسادی تازه میفهمی خریدار تو کیست/دست وپایت نه!...درآن روزی که قلبت بشکند/تازه در آن موقع میدانی مددکار تو کیست/هرکسی آید عیادت آخرشب میرود /تازه آن هنگام میفهمی پرستار تو کیست/میرسدروزی که اطرافت نمیماند کسی... /آن زمان پی میبری... یار وفادار تو کیست /میروی یک روز از این شهر و میمیرد کسی/تازه در آن روز میفهمی... گرفتار تو کیست..💫آدما از خوبیاشون زیاد واست میگن ولی بدی هاشونو میزارن خودت تجربه کنی..

شما چه کارایی انجام دادید؟

ببین عزیز اولا که اگه بچه اولته بسپار ب خدا و خودت و مثل من تو دردسر ننداز چون واقعا فرقی نداره اولی ...

من یک سال لب ب لبنیات نزدم و چیزهای پتاسیم دار مثل خیارشور و تخمه و.اجیل و انجیر و بادوم.‌استفاده میکردم همیشه گوشت بره می‌خوردیم و کاچی و عرق کاسنی میدادم همسرم..انبه و موز خیلی خوردیم و فلفل سیاه نکوبیده میخوردم..با کیت تخمک گذاری و مشخص کردم و جوش شیرین تزریق کردم و...به پهلوی راست خوابیدم...در نهایت اونی شد که خدا میخاست

روز سختی تازه میفهمی هوادار تو کیست /بی کس و درمانده وقتی میشوی یارتوکیست/مشتری وقتی که بسیارست سرگرمی، ولی... /در کسادی تازه میفهمی خریدار تو کیست/دست وپایت نه!...درآن روزی که قلبت بشکند/تازه در آن موقع میدانی مددکار تو کیست/هرکسی آید عیادت آخرشب میرود /تازه آن هنگام میفهمی پرستار تو کیست/میرسدروزی که اطرافت نمیماند کسی... /آن زمان پی میبری... یار وفادار تو کیست /میروی یک روز از این شهر و میمیرد کسی/تازه در آن روز میفهمی... گرفتار تو کیست..💫آدما از خوبیاشون زیاد واست میگن ولی بدی هاشونو میزارن خودت تجربه کنی..

ببین عزیز اولا که اگه بچه اولته بسپار ب خدا و خودت و مثل من تو دردسر ننداز چون واقعا فرقی نداره اولی ...

پس همش الکیه؟بمنم دکتر گفت گرمی بخور روز ۱۴اقدام کن ی دارو هم میدم رحم قلیایی بشه نه دومی

پس همش الکیه؟بمنم دکتر گفت گرمی بخور روز ۱۴اقدام کن ی دارو هم میدم رحم قلیایی بشه نه دومی

والا برای منکه جواب نداد

شما زیر نظر دکتر باش و حتما حتما شوهرت آزمایش اسپرم بده ببینه چجوریه چون بیشتر بستگی ب مرد داره

روز سختی تازه میفهمی هوادار تو کیست /بی کس و درمانده وقتی میشوی یارتوکیست/مشتری وقتی که بسیارست سرگرمی، ولی... /در کسادی تازه میفهمی خریدار تو کیست/دست وپایت نه!...درآن روزی که قلبت بشکند/تازه در آن موقع میدانی مددکار تو کیست/هرکسی آید عیادت آخرشب میرود /تازه آن هنگام میفهمی پرستار تو کیست/میرسدروزی که اطرافت نمیماند کسی... /آن زمان پی میبری... یار وفادار تو کیست /میروی یک روز از این شهر و میمیرد کسی/تازه در آن روز میفهمی... گرفتار تو کیست..💫آدما از خوبیاشون زیاد واست میگن ولی بدی هاشونو میزارن خودت تجربه کنی..

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

عمل چونه

mahlabt | 28 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز