اصلا معلما درک نمیکنن ک ما کنکوری هستیم کم تر باید سخت گیری کنن
هر روز هر روز امتحان بعد انتظار دارن رتبه هم بیاریم😣
خیلی دوست دارم بمونم سال 98
ولی میگن هرکی مونده ی سال بعدش ضرر کرده تظر شماها چیست؟😭😭😭
من رشته مورد علاقه م 10000میخواد همه میگن اوردنش سخته!😐