2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم پارسال سي دي هايه احمدي رو كرفتم شوهرم نذاشت كنكور بدم همش الكي گذاشتم تو خونه

بند دل منی.. بی شک تو جان منی..میخواهم کاری کنم تا تمام طفل های این سرزمین سراغ شادی را از تو بگیرند❤
یکی از دلایلی که پارسال موفق نشدم مدرسه بود

اصلا معلما درک نمیکنن ک ما کنکوری هستیم کم تر باید سخت گیری کنن

هر روز هر روز امتحان بعد انتظار دارن رتبه هم بیاریم😣

خیلی دوست دارم بمونم سال 98

ولی میگن هرکی مونده ی سال بعدش ضرر کرده تظر شماها چیست؟😭😭😭

من رشته مورد علاقه م 10000میخواد همه میگن اوردنش سخته!😐

تیکر بارداری نیست😄
منظورتون از باهم چیه؟ ریاضی اگه اشتباه نکنم ۴٨ بود. شیمی رو کامل خونده بودم زیستم ژنتیکو حذف کرده ...

اها اشتباه متوجه شدم

برای ریاضی فیزیک چیا خونده بودین کدوم مباحث

اصلا معلما درک نمیکنن ک ما کنکوری هستیم کم تر باید سخت گیری کنن هر روز هر روز امتحان بعد انتظار دار ...

منم دقیقا شرایط شما رو داشتم و مجبور شدم بمونم اگه بتونی امسال موفق بشی که عالیه اگه بمونی هم باید اراده داشته باشی فکر کنم بتونی قبول بشی امسال فقط باید تلاشتو زیاد کنی

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز