خانما من یه شکلات ترکیه ای گرفتم بدم به معلممون البته خانمه و حدود ده سالی از من کوچیکتره، نظر شما چیه، یه باکس گرفتم که یکم شکلات براش بزرگه چیکارش کنم؟۴۵تومن هم به باکس که از اون دسته دارها هست. هزینه کردم دیگه دلم نمیاد یه باکس دیگه بگیرم.😞
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
فقط به امید این زنده ام که روزی درمان سی پی بیاد❤️ که منم نشستن و راه رفتنه پسره کوچولوم فرشته ی بی بالم و ببینم❤️ پسرم با تو، تو این جاده ها بدون امیدم میتونم زندگی کنم🫂