دلم میخواد بیشتر تلفنی حرف بزنیم و همش چت نباشه دیروز روز جمعه تا شب بهم زنگ نزد و آخر شب پیام داده ساعت 10:30 که اگه بیداری زنگ بزنم. خب این آدم الان من مهمم براش؟
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
همین دیگه خجالتیه روش نمیشه شبم یه سنگ انداخته که مثلا خواب باشی صحبت نکنه👀
خب واقعا اینجوری نمیتونم.چند ساله تنها بودم و واقعا نیاز دارم یکی باشه دو کلمه درست باهام حداقل حرف بزنه وگرنه چه فرقی داره با تنهایی. اخه حضوری خیلی حرف میزنه اما وقتی نیست اصلااا فقط پیام. دیگه نمیتونم.
احساس میکنم کلا روابطش ضعیفه و خانوادگی ام اینجوری ان عروسشونم بعد از چند سال زندگی میگفت داداشش خیلی تو خودشه در حدی که انقد احساس خلا میکنم که میخوام جدا شم. بعدشم حس میکنم پسره خیلی عاشقم نیست. نمیدونم