پاندامم مدیر عضویت: 1402/09/09 تعداد پست: 879 عنوان کنکوریا | مشاهده متن کامل بحث + 349 بازدید | 47 پست دوره ب الماس رو داشتین؟ چجوریه خوبه؟ راضی هستین ؟ بهترین دبیر کنکور ریاضی و فیزیک کیه؟من میخوام دوازدهمش رو ثبت نام کنم اما دهم و یازدهم خوب نخوندم یعنی از اونا هم حل میکنن چیزی یا نه 1403/11/19 | 16:17 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
برهتودلی عضویت: 1399/03/09 تعداد پست: 6343 خب از اریان هم ببینید من خودم دبیرای مختلف رو دیدم بعد انتخاب کردم به نظرم اریان از همشون بهتره شما کنکور دادید؟سر جلسه فرمولهای آریان رو فراموش نکردی؟و اینکه میگن ریسکیه و ممکنه از فرمولهاش بیاد ممکن هم هست نیاد ؟آره حتما میرم میبنم، منتها ترس دارم که نکنه یادگیری کاذب ایجاد بشه شرف سگ از وطن فروش بالاتره 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷خدایا هرکس رو به مکر خودش گرفتار کن🤲
mahtab_010 عضویت: 1403/06/01 تعداد پست: 7672 شما کنکور دادید؟سر جلسه فرمولهای آریان رو فراموش نکردی؟و اینکه میگن ریسکیه و ممکنه از فرمولهاش بیاد ... من امسال کنکور دارم ولی ازمون قلمچی که میدم درصد ریاضیم ۶۰ تا ۸۰ درصد هست حالا بستگی به امادگی خودمم داره و ازمون و اینا ببین خیلی چیزا میگن که الکیه خودت برو ببین اگه ارتباط گرفتی ادامه بده
برهتودلی عضویت: 1399/03/09 تعداد پست: 6343 من امسال کنکور دارم ولی ازمون قلمچی که میدم درصد ریاضیم ۶۰ تا ۸۰ درصد هست حالا بستگی به امادگی خودم ... ممنونم لطف کردید❤️❤️ شرف سگ از وطن فروش بالاتره 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷خدایا هرکس رو به مکر خودش گرفتار کن🤲