پاندامم مدیر استارتر عضویت: 1402/09/09 تعداد پست: 879 عنوان کنکوریا 349 بازدید | 47 پست دوره ب الماس رو داشتین؟ چجوریه خوبه؟ راضی هستین ؟ بهترین دبیر کنکور ریاضی و فیزیک کیه؟من میخوام دوازدهمش رو ثبت نام کنم اما دهم و یازدهم خوب نخوندم یعنی از اونا هم حل میکنن چیزی یا نه 1403/11/19 | 16:17 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
دختری_در_کنج_اتاقش عضویت: 1403/02/06 تعداد پست: 14529 میشه تاپیک اخرمو گزارش بزنی Fizyoterapist Türkiye 🫦🇹🇷
ملورین؛ عضویت: 1401/06/03 تعداد پست: 4482 دوره ب الماس؟منظورت اشتراک الماس مازه؟ میبینم که جمع، جمع نخبه هاست. 🥭
پاندامم مدیر استارتر عضویت: 1402/09/09 تعداد پست: 879 میشه تاپیک اخرمو گزارش بزنی چرا؟ به حرفت عمل کن دیگه درس بخون
ملورین؛ عضویت: 1401/06/03 تعداد پست: 4482 اره خیلی خوبهرتبه یک امسالم اشتراک رو داشتدوره cpr کمپ ۴۴ هم برای جمع بندی دارنریاضی کرمی خوبه اما فقط برای دوازدهم هستبرای یازدهم عزیزی خوبه میبینم که جمع، جمع نخبه هاست. 🥭
دختری_در_کنج_اتاقش عضویت: 1403/02/06 تعداد پست: 14529 چرا؟ به حرفت عمل کن دیگه درس بخون بابا از اکس و.. پرسیدن بخاطر اونه Fizyoterapist Türkiye 🫦🇹🇷
پاندامم مدیر استارتر عضویت: 1402/09/09 تعداد پست: 879 خیلی خوبهرتبه یک امسالم اشتراک رو داشتدوره cpr کمپ ۴۴ هم برای جمع بندی دارنریاضی کرمی خوبه اما فقط ب ... معین کرمی؟نگاه کردم کمپ ۴۴ روزه روی دوره ی الماسهست CPR چیه؟
ملورین؛ عضویت: 1401/06/03 تعداد پست: 4482 معین کرمی؟نگاه کردم کمپ ۴۴ روزه روی دوره ی الماسهست CPR چیه؟ آره معین کرمیآره اشتراک رو بخری این دوره ها برات رایگان میشهبرای جمع بندیه و تست های سطح بالا کار میکنن اونطور که فهمیدم میبینم که جمع، جمع نخبه هاست. 🥭
miss_zhina عضویت: 1400/03/12 تعداد پست: 12713 اره من الماس ماز داشتم عالییی پول یک مرد ؛ هیچ وقت یک زن مستقل را هیجان زده نخواهد کرد ...🫶🏻✨من یه دخترم اما بیا مردونگی بهت یاد بدم✌🏻
پاندامم مدیر استارتر عضویت: 1402/09/09 تعداد پست: 879 آره معین کرمیآره اشتراک رو بخری این دوره ها برات رایگان میشهبرای جمع بندیه و تست های سطح بالا کار می ... مرسی عزیزم
پاندامم مدیر استارتر عضویت: 1402/09/09 تعداد پست: 879 اره من الماس ماز داشتم عالییی ببین من دهم و یازدهم رو نخوندم بدردم میخوره؟
goooliii1 عضویت: 1400/05/30 تعداد پست: 3119 من سال بعد میخوام بگیرمولی بنظرم فراهانی بهتره ک اون ماز نیست
goooliii1 عضویت: 1400/05/30 تعداد پست: 3119 ببین من دهم و یازدهم رو نخوندم بدردم میخوره؟ گلم جامع تدریس میکنن هر سه پایه رو پوشش میده