2777
2789
عنوان

ایده تولد عکس

62 بازدید | 7 پست

برای تولد نامزدم 

میخوام بیرون بریم 

کادوش ساعته 

کیک بگیرم گل بگیرم یا ن نیاز نیست ؟ 

بعد بریم کافه یا فضای باز مثلا؟ نمیدونم چیکارا کنیم بهمون خوش بگذره؟ 

از اینکه براش تولد بگیرم خوشش نمیاد برا هنین دونفره باید بگیریم 

 برای رسیدن ب هدفم و رو به راه شدن اوضاع زندگیم لطفا صلوات بفرستین 🙂‍↕️❤️

یه مینی کیک بگیر با کادو

گل نمیخواد 

اگر باکافه اوکیه برید کافه بهتره 

“سیگار کشیدن نشونه‌ی بزرگ شدن نیست، گل کشیدن تفریح نیست، بد دهنی بانمک نیست، خریت شجاعت نیست، بی قانونی زرنگی نیست، هرکی فالورش زیاده آدم حسابی نیست، هرزگی افتخار نیست، ولنگاری آزادی نیست، دین ابزار کاسبی نیست، هر مزخرفی تولید محتوا نیست، رویا فروشی کارآفرینی نیست، هر حرف قشنگ و جذابی درست نیست” و به نظرم کوتاه مختصر مفید؛ ۹۹٪ آدما و چیزا سر جای خودشون نیستن...!🦋ماکه پروانه خواهیم شد بگذار دنیا هرچه میخواهد پیله کند🦋(استاد قنادی و عاشق آشپزی) 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عکس هدیه شو فرستادم نمیاد چرا میگه ب زودی منتشر می‌شود جدیده؟

چندوقتیه سایت اینجوری شده. میاد

“سیگار کشیدن نشونه‌ی بزرگ شدن نیست، گل کشیدن تفریح نیست، بد دهنی بانمک نیست، خریت شجاعت نیست، بی قانونی زرنگی نیست، هرکی فالورش زیاده آدم حسابی نیست، هرزگی افتخار نیست، ولنگاری آزادی نیست، دین ابزار کاسبی نیست، هر مزخرفی تولید محتوا نیست، رویا فروشی کارآفرینی نیست، هر حرف قشنگ و جذابی درست نیست” و به نظرم کوتاه مختصر مفید؛ ۹۹٪ آدما و چیزا سر جای خودشون نیستن...!🦋ماکه پروانه خواهیم شد بگذار دنیا هرچه میخواهد پیله کند🦋(استاد قنادی و عاشق آشپزی) 
یه مینی کیک بگیر با کادوگل نمیخواد اگر باکافه اوکیه برید کافه بهتره

اره مینی کیک میگیرم با کادوش گل برای عکس گفتم چون چند روز بعدم تولد منه خواستم خودم عکس بگیرم 😂

کافه هم خیلی اوکی نیست ولی انتخاب زیادی ندارم 

 برای رسیدن ب هدفم و رو به راه شدن اوضاع زندگیم لطفا صلوات بفرستین 🙂‍↕️❤️
اره مینی کیک میگیرم با کادوش گل برای عکس گفتم چون چند روز بعدم تولد منه خواستم خودم عکس بگیرم 😂کافه ...

پس یه باکس گلم بگیر بخاطر خودت😅

اگر فکر میکنی کافه ناراحتش میکنه بیخیال شو که روز تولدش خراب نشه 

یااز خودش بپرس ببین مشکلی نداره

“سیگار کشیدن نشونه‌ی بزرگ شدن نیست، گل کشیدن تفریح نیست، بد دهنی بانمک نیست، خریت شجاعت نیست، بی قانونی زرنگی نیست، هرکی فالورش زیاده آدم حسابی نیست، هرزگی افتخار نیست، ولنگاری آزادی نیست، دین ابزار کاسبی نیست، هر مزخرفی تولید محتوا نیست، رویا فروشی کارآفرینی نیست، هر حرف قشنگ و جذابی درست نیست” و به نظرم کوتاه مختصر مفید؛ ۹۹٪ آدما و چیزا سر جای خودشون نیستن...!🦋ماکه پروانه خواهیم شد بگذار دنیا هرچه میخواهد پیله کند🦋(استاد قنادی و عاشق آشپزی) 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

یا امام حسین

princessland | 53 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز